فسخ قرارداد با لیکنز و مذاکره با عرفان بوز

به گزارش مجله جگوار، اکبر منتشلو ، باشگاه تراکتورسازی با نتایجی که در لیگ هجدهم کسب کرد، باز هم خیلی زود به فکر تغییر روی نیمکت تیمش افتاد و بر همین اساس حدس ها در این باره شروع شد. در حالی که هنوز به طور رسمی لیکنز بلژیکی سرمربی تراکتورسازی محسوب می شد، مذاکره تراکتورسازی با جواد نکونام رسانه ای شد که البته نتیجه ای در برنداشت اما به خوبی نشان می داد که مسئولان تراکتورسازی قصد تغییرات روی نیمکت تیمشان دارند. لیکنز فصل گذشته پس از جان توشاک و محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی شد و در نهایت با این تیم 52 امتیاز کسب کرد و در لیگ برتر در مکان پنجم ایستاد و با این شرایط تراکتورسازی بالاخره رسما اعلام نمود که لیکنز بلژیکی از این تیم جدا شده است، جدایی لیکنز با تراکتوری ها در شرایطی است که وی دو سال دیگر با تیم تبریزی قرارداد داشت. قرارداد این مربی در حالی به مدت سه فصل امضا شد که یکی از بندهای قرارداد این سرمربی بررسی عملکرد وی پس از هر نیم فصل بود که در صورت عدم نتیجه گیری باشگاه می تواند قرارداد وی را فسخ کند.

فسخ قرارداد با لیکنز و مذاکره با عرفان بوز

بالاخره پس از خاتمه لیگ برتر، هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داده و عملکرد فنی لیکنز را مورد نقد و بررسی قرار داد و با توجه به کسب نتایج ضعیف و همچنین مطالبه هواداران در نهایت مقرر شد قرارداد این مربی بلژیکی فسخ شود. با لغو قرارداد این سرمربی بلژیکی باز هم بازار حرف و حدیث ها داغ شد و خیلی زود پای گزینه های دیگر به میان آمد.

در همین حال و هوا سایت bursadabugun ترکیه خبر داد که باشگاه تراکتورسازی تبریز به عرفان بوز، سرمربی عثمانلی اسپور قرارداد 2 ساله ای را پیشنهاد داده است. این مربی سابقه هدایت تیم های بورسا اسپور و گنجلر بیر لیگی را در لیگ ترکیه دارد.

هر چند فعلاً فقط فسخ قرارداد لیکنز قطعی شده است و نام بردن از مربیان مختلف فقط حدس است، اما تغییر روی نیمکت تراکتورسازی قطعی شد و باید منتظر سرمربی جدیدی برای این تیم برای فصل آینده باشیم. توجه به این نکته هم مهم است که فدراسیون فوتبال با استخدام مربی خارجی موافقت زیادی ندارد و شاید این موضوع در تصمیمات مسئولان تراکتورسازی هم تاثیرگذار باشد.

با این وجود محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در صحبت هایی که با اعضای هیات مدیره خود داشته تاکید کرده که سرمربی بعدی باید از بین گزینه های پیروز خارجی انتخاب شود. بر این اساس قرار است طی روزهای آینده فهرستی از مربیان خارجی تهیه و برای مذاکره با آنها اقدام شود.

مامیچ 47 ساله اهل کشور کرواسی بازیکن سابق بایر لورکوزن بوخوم و دیناموزاگرب که با این تیم سه سال متوالی قهرمان لیگ کرواسی شد و میرچا لوچسکو سرمربی اهل کشور رومانی نیز از گزینه هایی هستند که برای تراکتورسازی از آنها نام برده می شود.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 208

به "فسخ قرارداد با لیکنز و مذاکره با عرفان بوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسخ قرارداد با لیکنز و مذاکره با عرفان بوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید