مذاکرات تجاری آمریکا و چین هفته آینده شروع می گردد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: وزارت خارجه چین بیان کرد، مذاکرات تجاری مقام های ارشد چین و آمریکا طی هفته آینده در شهر پکن برگزار خواهد شد.

مذاکرات تجاری آمریکا و چین هفته آینده شروع می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ مذاکرات تجاری چین و آمریکا در شرایطی طی روزهای آینده شروع خواهد شد که دو طرف اختلافات تجاری زیادی دارند و شکایات متعددی را بر ضد یکدیگر در سازمان تجارت دنیای مطرح نموده اند.بر اساس این گزارش وانگ یانگ معاون نخست وزیر چین طی روزهای 19 و 20 دسامبر میزبان پنی پریتزکر وزیر بازرگانی و مایکل فورمن نماینده ویژه تجاری آمریکا خواهد بود.

سیاستمداران آمریکایی به دنبال جذب سرمایه گذاری های بیشتر چین برای دستیابی به رشد مالی بیشتر و ایجاد فرصت های شغلی بیشتر هستند. چین خواهان کاهش محدودیت های آمریکا برای صادرات کالاهای پیشرفته فنی است و آمریکا نیز از چین خواسته است تا با فراوری غیر قانونی کالاهای آمریکایی در چین مقابله کند.

دو قدرت بزرگ مالی دنیا در تابستان سال جاری برای از سرگیری مجدد مذاکرات تجاری به توافق رسیده بودند. آمریکا سال گذشته کسری تجاری سنگین 315 میلیارد دلاری با چین داشته است.سیاستمداران آمریکایی فشار زیادی را بر دولت باراک اوباما وارد می نمایند تا کسری تجاری این کشور با چین را کاهش دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 380

به "مذاکرات تجاری آمریکا و چین هفته آینده شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات تجاری آمریکا و چین هفته آینده شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید