مربی روستوف: اسیر تفکرات و حرکات سریع بایرن مونیخ شدیم

به گزارش مجله جگوار، مربی روستوف علت شکست سنگین برابر بایرن مونیخ در اولین بازی دور گروهی را لیگ قهرمانان اروپا را تفکر و حرکت سریع بازیکنان این تیم آلمانی بیان کرد.

مربی روستوف: اسیر تفکرات و حرکات سریع بایرن مونیخ شدیم

با تور ارزان قیمت آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، ایوان دانیلیانتس در نشست خبری پس از بازی برابر بایرن مونیخ گفت: بازی بسیار سختی را پست سر گذاشتیم و آزمون بزرگی برای بازیکنان روستوف بود. بایرن مونیخ بسیار سرعتی بازی کرد و در لیگ روسیه چنین نمایشی نیازمند تمرکز زیادی است.

مربی یاران آزمون و عزت اللهی در ادامه با غیر قابل مقایسه دانستن سطح کیفی تیمش با بایرن مونیخ عنوان نمود: حریف آلمانی ما در این بازی سریع فکر می کرد و توپ را به حرکت در می آورد. ما هرگز چنین بازی تهاجمی را در لیگ روسیه شاهد نیستیم، زیرا نیازمند تمرکز بسیار بالایی است.

وی گفت: تیم تحت راهنمایی آنچلوتی تفاوت های بسیاری با بایرن گواردیولا دارد. آنها در طول و عرض به خوبی بازی می نمایند و سرعت بسیاری دارند. البته باید تاکید کنم بازیکنان روستوف در این بازی نمایش قابل قبولی داشتند اما با این حال توانمندی اصلی خود را برابر بایرن از دست دادیم و باید تمرکز بیشتری می کردیم تا نتیجه بهتری رقم می خورد.

روستوف در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان شکست سنگین پنج بر صفر را برابر بایرن مونیخ پذیرا شد و هفتم مهر ماه امسال در ادامه این رقابت ها میزبان تیم پی اس وی آیندهوون هلند است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 794

به "مربی روستوف: اسیر تفکرات و حرکات سریع بایرن مونیخ شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی روستوف: اسیر تفکرات و حرکات سریع بایرن مونیخ شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید