مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید است

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، محسن بهشتی عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رأی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خوشحالیم که مهندسان استان قم برای هشتمین بار به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره، پای صندوق رأی می روند و این سازمان دارای فعالیتی بیش از دو دهه است که بسیار ارزشمند است.

مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید است

وی اضافه کرد: امید است با بهره گیری از تجارب گذشته و همچنین با مشارکت بالای مهندسان در انتخابات دوره هشتم در پای صندوق رأی، افرادی برگزیده شوند که بتوانند اهداف این سازمان را دنبال و همچنین در عرصه عمران و آبادانی قم نقش آفرین باشند.

معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همواره در راستای توسعه و رشد استان قم نقش مهمی ایفا نموده است، ادامه داد: مهندسان عضو این سازمان در رشته های هفتگانه ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوبی دارند و انتظارات از این سازمان نیز بالا است.

بهشتی بیان داشت: امیدواریم در این دوره با حضور گسترده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پای صندوق رأی که می تواند پشتوانه محکمی برای اعضای جدید هیئت مدیره باشد، آینده روشن تری برای جامعه مهندسی استان و این سازمان ترسیم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 61

به "مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید