مسئله ای در برگزاری آزمون استخدامی نداشتیم

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آزمون استخدامی با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار گردید و از این حیث مسئله ای در برگزاری این آزمون نداشتیم.

مسئله ای در برگزاری آزمون استخدامی نداشتیم

ابراهیم رفیعی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید به عمل آمده از محل های برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر دانشیاران قبل از سال 92 سازمان نهضت سوادآموزی که روز گذشته (20 تیر) به همت جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار گردید، اظهار کرد: آزمون استخدامی قانون الحاقی مشمولان استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار گردید.

وی با اشاره به کلیه رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری این آزمون، اضافه نمود: با وجود اینکه تعداد افراد حاضر در این آزمون، به علت برگزاری دیگر آزمون های استخدامی از قبیل آزمون ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران (پگاه) زیاد بود، ولی خوشبختانه فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون به خوبی رعایت شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بیش از 200 نفر از این آزمون برگزیده می شوند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حساسیت مسئولان استانی نسبت به ایجاد تجمعات، در بازدیدی که از محل های برگزاری آزمون به عمل آمد، خوشبختانه این آزمون با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در استان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1148

به "مسئله ای در برگزاری آزمون استخدامی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در برگزاری آزمون استخدامی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید