نگرانی اعضای کنگره آمریکا از افزایش صادرات نفت ایران

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: چند تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از بعضی گزارش ها درباره افزایش صادرات نفتی ایران به چین و هند ابراز نگرانی نموده و اعلام کردند که قصد دارند این موضوع را از معاون وزیر خارجه این کشور پیگیری نمایند.

نگرانی اعضای کنگره آمریکا از افزایش صادرات نفت ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، چند تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) از بعضی گزارش ها درباره افزایش صادرات نفتی ایران به چین و هند ابراز نگرانی نموده و اعلام کردند که قصد دارند این موضوع را از وندی شرمن، معاون وزیر خارجه این کشور پیگیری نمایند.

دو تن از اعضای کنگره که نام خود را فاش ننموده اند، پیش از این قرار بود این موضوع را در دیدار محرمانه روز پنجشنبه با وندی شرمن، مذاکره نماینده ارشد وزارت خارجه آمریکا در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و همچنین دیوید کوهن، رئیس بخش تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا مطرح نمایند.

بنا براین گزارش، مقامات آمریکایی پیشبینی نموده بودند که پس از توافق ایران و گروه 1+5 در ژنو موسوم به طرح اقدام مشترک، صادرات نفت ایران حدود یک میلیون بشکه در روز باقی خواهد ماند.

این در حالی است که صادرات نفت ایران بر خلاف انتظارات مقامات آمریکایی افزایش یافته است. رویترز در گزارشی اعلام نموده است که صادرات نفتی ایران در ماه جاری میلادی دست کم یک میلیون و سیصد هزار بشکه در روز بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 495

به "نگرانی اعضای کنگره آمریکا از افزایش صادرات نفت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی اعضای کنگره آمریکا از افزایش صادرات نفت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید