وزارت راه برای تکمیل جاده قیر ، فیروزآباد مساعدت می نماید

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/فارس استاندار فارس طی بازدید از جاده قیر به فیروزآباد در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این جهت انجام گردد.

وزارت راه برای تکمیل جاده قیر ، فیروزآباد مساعدت می نماید

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 19 آبان در یک روزه به قیر و کارزین، با بیان اینکه تکمیل بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیر و کارزین از موضوعات مهم این شهرستان است، گفت: پروژه ناتمام این بیمارستان برای تکمیل ساختمان و موتورخانه احتیاجمند تزریق اعتبارات است که امیدواریم بتوانیم طی سال جاری و سال آینده توسعه این بیمارستان را به اتمام برسانیم.

به گفته وی ارائه راه حل برای تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهرهای افزر و قیر را از موضوعاتی دانست که باید دنبال گردد و با تاکید بر اهمیت سامان دهی و تکمیل جاده فیروزآباد به قیر، گفت: این جهت یکی از جاده های پر تردد است و تصادفات زیادی نیز در این جاده رخ می دهد.

ایمانیه طی بازدید از این جاده در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این جهت انجام گردد.

استاندار فارس گفت: تکمیل جاده بین آغار دالان به هنگام نیز باید در دستور کار قرار گیرد چرا که با سامان دهی این جهت جاده مناسبی از هنگام به سمت عسلویه برای عبور و مرور مردم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگاران، ایمانیه در ادامه این سفر و بعد از شنیدن مسائل و مسائل مردم شهرستان قیروکارزین تاکید نمود که اولویت استفاده از آب سد سلمان فارسی با قیر و کارزین است.

استاندار فارس گفت: مجموعه مدیریت استان برطرف مشکل آب رسانی به روستاها، تامین آب کشاورزی و باغات و تامین آب مورد احتیاج صنعت در شهرستان قیر و کارزین به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار می دهد.

وی موضوع اختصاص حق آبه سد سلمان فارسی به قیر و کارزین را یکی از مهمترین مسائل در این منطقه دانست و اظهار کرد: به صراحت می توان گفت حق مردم قیر و کارزین در این زمینه تضییع شده است.

استاندار فارس گفت: تصمیم گرفته شد کمیته کارشناسی این موضوع را در یکی دو هفته آینده به صورت جامع آنالیز نموده و بعد از ارائه گزارش با حضور نماینده مردم و مسئولان دوایر مختلف، تصمیمات لازم برای برطرف کمبود آب آشامیدنی و بعلاوه تخصیص آب به باغ ها و کشاورزی اتخاذ گردد.

وی با بیان اینکه دولت تازه به تازگی فعالیتش را شروع نموده است، ابراز امیدواری کرد با توجه به روینمودهای مردمی دولت سیزدهم بد قولی های گذشته جبران شده و مشکل تامین آب در قیر و کارزین برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1931

به "وزارت راه برای تکمیل جاده قیر ، فیروزآباد مساعدت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت راه برای تکمیل جاده قیر ، فیروزآباد مساعدت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید