پلیس آتن از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: پلیس در تظاهرات روز گذشته یونان از گاز اشک آور و نارجک صوتی برای متفرق کردن مردم استفاده کرد.

پلیس آتن از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق جدیدترین نظرسنجی ها که نتیجه آن صبح امروز آدینه منتشر شد پاسخ مثبت و منفی به همه پرسی تقریبا با هم برابرند.

روز گذشته نیز در سراسر یونان تظاهرات برگزار گردید که به درگیری چپ گرایان افراطی با پلیس منجر شد.

در حالی که پلیس در آتن با استفاده از گاز اشک آور و نارنجک های صوتی کوشش می کرد تظاهرات نمایندگان را متفرق کند، یکی از چپ گرایان پیروز شد از ساختمان سازمان ملل متحد بالا برود و پلاکاردی برای دعوت مردم به مخالفت با طرح های ریاضتی نصب کند.

هزاران تن از مردم به درخواست حزب کمونیست علیه طرح های ریاضتی اعمال شده از سوی بروکسل و همچنین علیه الکسیس تسیپراس نخست وزیر یونان تظاهرات کردند.

یکی از تظاهرات نمایندگان گفت ما می خواهیم مردم با طرح های ریاضتی و تمامی کسانی که این طرح ها را بر آنان اعمال می نمایند مبارزه نمایند. ما فکر می کنیم تنها راه رسیدن به این هدف تسلیم نشدن و پاسخ منفی دادن به پیشنهادهای آنان است.

طی چند روز گذشته اختلاف میان حامیان پذیرش پیشنهادهای اقتصادی گروه یورو و مخالفان آن بالا گرفته است.

یانیس واروفاکیس وزیر دارایی یونان اعلام نموده است در صورتی که پاسخ مثبت در این همه پرسی پیروز گردد دولت کناره گیری می نماید.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 970

به "پلیس آتن از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آتن از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید