کارگران آمازون در آلمان اعتصاب می نمایند

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کارگران6 انبار آمازون در آلمان امروز اعتصاب می نمایند. دلیل این اعتصاب، اعتراض به اقدامات ایمنی پس از ابتلا به کووید19 عده ای از کارگران در مراکز لجستیک این شرکت است.

کارگران آمازون در آلمان اعتصاب می نمایند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

اتحادیه کارگری وردی روز گذشته اظهار داشت این اعتصاب با شعار کار خوب و سلامت 48 ساعت طول می کشد تا نسبت به فقدان شفافیت آمازون درباره کارگران مبتلا به ویروس کرونا اعتراض خود را نشان دهد.

اورهان آکمن نماینده این اتحادیه کارگری می گوید: ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان دهد 30 تا 40تن از همکارانمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

این در حالی است که آمازون از مدت ها قبل برای دستمزد بهتر و شرایط کارگران لجستیکی با اتحادیه های کارگری در آلمان اختلاف نظر دارد.

طبق اطلاعات موجود کارگران در مراکز آمازون در لیپ زیگ، بادهرسفلد، راینبرگ، ورنه و کوبلنتس اعتصاب می نمایند. آنها معتقدند آمازون سودآوری را بر ایمنی کارگران ترجیح می دهد.

آمازون در بیانیه ای این اتهامات را رد و اظهار داشت از ماه ژوئن 4 میلیارد دلار برای حفاظت از نیروی انسانی و مشتریان خود در برابر کووید19 در سراسر دنیا هزینه می نماید.

پس از ایالات متحده آمریکا، آلمان دومین بازار عظیم آمازون به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1088

به "کارگران آمازون در آلمان اعتصاب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگران آمازون در آلمان اعتصاب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید