کاهش سرعت کرونا در ایران

به گزارش مجله جگوار، استاد بیماری های عفونی با بیان اینکه علیرغم مختصر افزایش بیماران سرپایی در هفته قبل طغیان کرونا را نداریم و موارد کم کم رو به کاهش است، گفت:به نظر می آید در اوایل سال میلادی تازه به طرف بومی شدن بیماری کرونا مانند بیماری آنفلوآنزا در دنیا برویم.

کاهش سرعت کرونا در ایران

به گزارش فارس، مسعود مردانی، استاد بیماری های عفونی درباره آخرین شرایط کرونایی کشور، گفت: علیرغم اینکه موارد سرپایی هفته قبل مختصری افزایش داشته است، اما خوشبختانه طغیان بیماری کرونا را نداریم و موارد کم کم رو به کاهش است.

وی ادامه داد: حتی پیش بینی می کردیم شاید به خاطر تعطیلات نوروزی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی گرفتاری حادتری را داشته باشیم، اما خوشبختانه آسیب زیادی وارد نشد و اگر به همین صورت مردم پروتکل ها را رعایت نمایند نتیجه بهتری هم داشته باشیم.

این استاد بیماری های عفونی درباره پیش بینی آینده کرونایی در ایران و جهان، اظهار داشت: به نظر می آید موارد بیماری کرونا در جهان رو به کاهش است؛ به طوری که دو هفته پیش اندازه موارد ابتلا به بیماری در طول دو سال و چند ماه گذشته در کمترین اندازه بوده است.

مردانی با بیان اینکه اندازه مرگ و میر در جهان نیز روبه کاهش است، توضیح داد: به نظر می آید در اوایل سال میلادی نو به طرف بومی شدن بیماری کرونا مانند بیماری آنفلوآنزا در جهان باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2104

به "کاهش سرعت کرونا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سرعت کرونا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید