کویتی ها از بیم کرونا به مرغ داری ها هجوم بردند، خرید 4 میلیون مرغ در یک روز!

به گزارش مجله جگوار، ایرنا نوشت: مردم کویت ظرف 24 ساعت گذشته از بیم انتشار بیماری کرونا به بازارها یورش برده و ظرف یک روز 4 میلیون عدد مرغ را خریداری و در خانه های خود ذخیره کردند.

کویتی ها از بیم کرونا به مرغ داری ها هجوم بردند، خرید 4 میلیون مرغ در یک روز!

به گزارش شماره امروز (یکشنبه) روزنامه کویتی الرای ، هجوم مردم جهت خرید در واکنش به اقدامات بازدارنده ای صورت گرفت که دولت این کشور به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام داد.

الرای به نقل از منابع محلی تاکید نمود که هجوم مردم برای خرید ارزاق عمومی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و کمبود حاصل از این خرید عمومی به سرعت جبران شد.

دولت کویت به منظورمقابله با گسترش ویروس کرونا مجموعه ای از اقدامات را اتخاذ کرد و طی آن مدت تعطیلی مدارس را دو هفته تمدید کرد و صدور ویزا جهت ورود اتباع کشورهای درگیر کرونا را به حال تعلیق درآورد و تمامی سالن های سینما و هتل ها و تئاترها را بست .

دولت کویت همچنین به تمامی کارکنان خود به مدت دو هفته مرخصی رسمی داد که 26 ماه مارس جاری یعنی پنجشنبه هفته آینده به انتها می رسد و همچنین پروازهای تجاری از مبدا و مقصد فرودگاه کویت را از آدینه آینده تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق درآورد و حضور در تمامی رستوران ها و قهوه خانه ها از جمله مراکز خرید و فروش را ممنوع بیان کرد.

وزارت بهداشت کویت امروز (یکشنبه) شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 در این کشور را 112 نفر بیان کرد .

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر 2019 در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور بیان کرد.

این ویروس در دو ماه گذشته بیش از 100 کشور را درگیر نموده است. شمار جان باختگان ویروس کرونا تا کنون در دنیا به پنج هزار و 436 نفر و آمار مبتلایان هم به 145 هزار و 686 نفر رسیده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 915

به "کویتی ها از بیم کرونا به مرغ داری ها هجوم بردند، خرید 4 میلیون مرغ در یک روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویتی ها از بیم کرونا به مرغ داری ها هجوم بردند، خرید 4 میلیون مرغ در یک روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید