گریژمان:همیشه در یک قدمی پیروزی، رونالدو آن را از من می رباید

به گزارش مجله جگوار، تهران- خبرنگاران- آنتوان گریژمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید چند روز پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به دست یوونتوس، گفت: هر بار به پیروزی نزدیک می شوم، رونالدو به یکباره آن را از دستانم می رباید.

گریژمان:همیشه در یک قدمی پیروزی، رونالدو آن را از من می رباید

به گزارش خبرنگاران، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: تیم اتلتیکو مادرید با متحمل شدن شکستی تحقیر آمیز مقابل یوونتوس و با وجود رجحان 2 گُله در بازی رفت، از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

کریستیانو رونالدو با ثبت دومین هت تریک خود مقابل اتلتیکو و هشتمین مورد آن در لیگ قهرمانان، به تنهایی تیم مادریدی را از گردونه رقابت ها کنار زد و این در حالی است که خط حمله اتلتیکو به رهبری آنتوان گریژمان حتی از به ثمر رساندن یک گل در تورین ناکام ماند.

حالا، چند روز پس از آن شکست و حذف از این تورنمنت، مرد فرانسوی در مصاحبه ای موضوعاتی را در خصوص بازی و البته به طور تعیین ، در خصوص رونالدو اعلام کرد.

گریژمان، گفت: هر بار که به موفقیت نزدیک می شوم، رونالدو به یکباره از ناکجا آباد سر می رسد و آن را می رباید. از او متنفرم و در عین حال بیشتری احترام را برای وی قائلم. رونالدو بهترین تمام دوران ها است.

گریژمان و یارانش در حال حاضر تنها تمرکز خود را روی لالیگا معطوف کرده اند؛ جایی که با هفت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رتبه دوم جای دارند.

آبی اناری ها هم اکنون با 63 امتیاز از 27 بازی صدر نشین بلامنازع لالیگا بوده و اتلتیکو با 56 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 167

به "گریژمان:همیشه در یک قدمی پیروزی، رونالدو آن را از من می رباید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریژمان:همیشه در یک قدمی پیروزی، رونالدو آن را از من می رباید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید