گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مقصودلو: مغرور نشده ایم و فقط طلا می خواهیم

به گزارش مجله جگوار، بازیکن تیم ملی کبدی ایران گفت: هیچ تیمی نتوانسته هند را شکست دهد و به فینال برود اما ما مغرور نشده ایم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مقصودلو: مغرور نشده ایم و فقط طلا می خواهیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، اسماعیل مقصودلو، بازیکن تیم ملی کبدی ایران بعد از برد تیم ملی مقابل هندوستان و راهیابی به فینال گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان جواب زحمات کادر فنی و فدراسیون را دادند. خیلی سختی کشیدیم تا خودمان را آماده بازی های آسیایی کنیم.

وی اضافه نمود: باخت به هند برایمان تکراری شده بود. به اندونزی آمده ایم که فقط طلا بگیریم. هیچ تیمی نتوانسته بود هند را شکست بدهد و به فینال برود. ما اولین بار این کار را کردیم. امیدوارم فردا با کسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی کبدی درباره شناختش از کره جنوبی حریف ایران در فینال توضیح داد: کره، تیم هندوستان را خوب برده است. ما دو بار کره جنوبی را شکست داده ایم ولی آنها متحول شده اند. کادر فنی ما باتجربه است. باز هم این تیم را بررسی می کنیم.

مقصودلو در خاتمه در مورد احتمال مغرور شدن ملی پوشان بعد از شکست هندوستان، تأکید کرد: ما مغرور نمی شویم. به بازی های آسیایی نیامده ایم که دوم شویم. این سومین بازی آسیایی است که ایران به فینال می رود. دو بار نقره گرفته ایم. این بار فقط طلا می خواهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 539

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مقصودلو: مغرور نشده ایم و فقط طلا می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مقصودلو: مغرور نشده ایم و فقط طلا می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید