PUBG رسما برای پلی استیشن 4 رونمایی شد؛ بازی کمتر از یک ماه دیگر می آید

به گزارش مجله جگوار، پس از یکی دو شایعه، شرکت بازی سازی PUBG Corporation بالاخره خبر عرضه بازی Playerunknowns Battlegrounds یا همان PUBG را روی کنسول پلی استیشن 4 رسما تایید کرد. همانطور که شایعات گفته بودند، بازی PUBG قرار است تا کمتر از یک ماه آینده روی پلی استیشن 4 عرضه گردد.

PUBG رسما برای پلی استیشن 4 رونمایی شد؛ بازی کمتر از یک ماه دیگر می آید

سازندگان بازی آموخته های خود از نسخه ایکس باکس وان بازی را به نسخه پلی استیشن 4 آن منتقل نموده اند؛ طوری که قرار است نسخه پلی استیشن 4 بازی مجموعه بزرگی از قابلیت ها و سیستم ها را در خود داشته باشد. سه نقشه اصلی بازی یعنی Erangel و Miramar و Sanhok در نسخه پلی استیشن 4 قرار دارند. هم چنین قابلیت های اصلی و فعلی بازی مثل سیستم رنکینگ و مراسم ها و رویدادهای مختلف در نسخه پلی استیشن 4 وجود خواهد داشت.

نسخه پلی استیشن 4 بازی PUBG در سه بسته مختلف ارایه می گردد. نسخه معمولی بازی Looters Edition نام دارد که با همان قیمت 30 دلار عرضه می گردد و فقط بازی اصلی را در خود دارد. دو نسخه دیگر هم به اسم های Survivors Edition و Champions Edition برای بازی در نظر گرفته شده است که به ترتیب 50 دلار و 60 دلار قیمت گذاری شده اند. این دو نسخه Survivor Pass جدید بازی و 20 هزار BP در خود دارند. نسخه Survivor شامل 2300 پوینت G-Coin و نسخه Champion شامل 5 هزار پوینت G-Coin است. با این واحد پولی می توان اسکین های مختلفی در بازی خریداری کرد.

بازی هم چنین به صورت دیسکی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه دیسکی PUBG همان 30 دلار است.

پیش خرید دیجیتالی بازی PUBG روی پلی استیشن 4، شامل دو آیتم بیشتر است. لباس نیتن دریک، شخصیت اصلی مجموعه بازی های آنچارتد و کوله پشتی الی از بازی The Last of Us دو آیتم است که در صورت پیش خرید کردن، به افراد داده می گردد.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی PUBG برای پلی استیشن 4 را ببینید.

این بازی در روز 7 دسامبر عرضه خواهد شد.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 93

به "PUBG رسما برای پلی استیشن 4 رونمایی شد؛ بازی کمتر از یک ماه دیگر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "PUBG رسما برای پلی استیشن 4 رونمایی شد؛ بازی کمتر از یک ماه دیگر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید