امکان قطعی شدن انتقال عزت اللهی بعد از یک سال

به گزارش مجله جگوار، سعید عزت اللهی کار دشواری در ردینگ خواهد داشت چرا که در مسابقات چمپیونشیپ هم تعداد بازی ها بسیار زیاد است هم اینکه تیمهای قدری در این رده برای رسیدن به لیگ برتر می جنگند.

امکان قطعی شدن انتقال عزت اللهی بعد از یک سال

به گزارش خبرنگاران ،خوشبختانه شعید عزت اللهی موفق شد از لیگ روسیه بیرون بیاید و به انگلیس برود.مذاکرات باشگاه انگلیسی با روستوف چند روز به طول انجامید و به همین دلیل پیوستن عزت اللهی به ردینگ طولانی شد. عزت اللهی در حالی با ردینگ قرارداد امضا کرد که باشگاه استاندارد لیژ بلژیک نیز پیشنهادی را به باشگاه روستوف برای جذب وی داده بود.همچنین یک باشگاه دیگر نیز از این کشور خواستار هافبک ملی پوش ایرانی بود، اما او ترجیح داد راهی فوتبال انگلیس گردد.

بازی در فوتبال انگلیس و حتی رقابت های چمپیونشیپ کار بسیار دشواری است و چالش بزرگی پیش روی سعید عزت اللهی قرارگفت.چالشی که اشکان دژاگه فصل قبل با وجود همه توانایی هایش نتوانست در آن موفق باشد.

بعد از نهایی شدن انتقال عزت اللهی، مهدی حق تعالی، مدیر برنامه های این بازیکن درباره انتقالش به ردینگ شرح داد:باشگاه ردینگ در نزدیکی لندن است و فرصت بسیار خوبی برای سعید محسوب می گردد تا بتواند توانایی فوتبالی خود را در قلب فوتبال جهان به نمایش بگذارد. مطمئناً این فرصت خوبی است که در اختیار عزت اللهی قرار گرفته است و حضور در ردینگ می تواند آغاز خوبی برای او باشد.

از طرفی یکی از سایت های انگلیسی به نقل از منبع موثق باشگاه ردینگ درباره نوع قرارداد سعید عز ت اللهی نوشت:سرمربی ردینگ پس از آغاز ناامیدکننده تیمش در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس به فکر تقویت تیمی و خط میانی افتاده است.سعید عزت اللهی نیز که آخرین سال قراردادش را با تیم روستوف روسیه سپری می نماید به صورت قرضی برای تیم ردینگ بازی خواهد نمود.امکان خرید قطعی این بازیکن نیز پس از خاتمه دوره قرضی از باشگاه روستوف روسیه در فصل نقل وانتقالاتی ماه ژانویه 2019 امکان پذیر است.

ردینگ انگلیس سومین تیمی است که ملی پوش ایرانی در آن به صورت قرضی بازی خواهد نمود.این تیم در چمپیونشیپ و تا خاتمه هفته پنجم این رقابت ها با اندوخته 2امتیازی رتبه 23 جدول 24تیمی را در اختیار دارد.

لازم به ذکر است عزت اللهی پس از امضای قرارداد با ردینگ، انگلیس را ترک کرد تا ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کارهای مربوط به ویزای کار خود را نیز انجام دهد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 27

به "امکان قطعی شدن انتقال عزت اللهی بعد از یک سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان قطعی شدن انتقال عزت اللهی بعد از یک سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید