بازسازی کاترین تابستان برای پلی استیشن 4 عرضه می گردد

به گزارش مجله جگوار، در حالی که یک ماهی است از عرضه نسخه کامپیوتر بازی کاترین (Catherine) می گذرد، قرار است تابستان سال آینده شاهد عرضه نسخه ای کامل تر و بهتر از این بازی باشیم. بازسازی کاترین با اسم Catherine: Full Body در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

بازسازی کاترین تابستان برای پلی استیشن 4 عرضه می گردد

بازی Catherine: Full Body در واقع چند روزی است که در ژاپن و به مناسبت روز ولنتاین، عرضه شده. با این حال، عرضه ای که از آن صحبت می کنیم، نسخه انگلیسی و غربی بازی است. برخلاف گیمرهای ژاپنی که این انتخاب را دارند که بازی Catherine: Full Body را هم روی پلی استیشن 4 و هم روی پلی استیشن ویتا تهیه نمایند، نسخه انگلیسی بازی فقط روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازسازی کاترین، نه تنها از نظر بصری در مقایسه با نسخه اصلی پیشرفت نموده است، بلکه حتی از هر لحاظ دیگری هم گسترش پیدا نموده. با مکانیک ها و قابلیت های گیم پلی بیشتری در Catherine: Full Body روبرو خواهیم شد و قصه بازی هم طولانی تر و بزرگ تر شده، به شخصیت های بازی اضافه شده است، انیمیشن های بیشتری برای بازی ساخته شده اند و هم چنین تعداد سرانجام های بازی بیشتر شده است.

در کنار پیشرفت های متعدد گیم پلی و مراحل بیشتر، بخش آنلاین بازی هم بهتر و بزرگتر شده است.

نسخه انگلیسی Catherine: Full Body از بازیگران اصلی استفاده نموده است؛ یعنی تروی بیکر و لورا بیلی نقش های خود یعنی وینسنت و کاترین را دوباره برعهده گرفته اند.

شرکت آتلوس دو نسخه ویژه برای بازی Catherine: Full Body در نظر گرفته است. نسخه عرضه بازی یا Launch Edition به همراه یک قاب فلزی عرضه می گردد. نسخه ویژه بازی هم که Hearts Desire Premium Edition نام گرفته، شامل یک عروسک پلیشی، دیسک موسیقی بازی و کتابچه طراحی های آن است. این دو نسخه به ترتیب 60 و 80 دلار قیمت گذاری شده اند.

بازی Catherine: Full Body در روز 3 سپتامبر امسال میلادی روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 153

به "بازسازی کاترین تابستان برای پلی استیشن 4 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی کاترین تابستان برای پلی استیشن 4 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید