بهزیستی و شهرداری برای جمع آوری متکدیان شهر نهاوند همت نمایند

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، کارگروه توسعه شهری عصر یکشنبه باحضور فرماندار شهرستان نهاوند و مدیران دستگاه های عضو کارگروه و باهدف پیگیری و برطرف موانع توسعه شهری در حوزه حمل ونقل، سد معبر، مبلمان شهری و رونق گردشگری در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار گردید.

بهزیستی و شهرداری برای جمع آوری متکدیان شهر نهاوند همت نمایند

مراد ناصری با تأکید بر اینکه کیفی شدن مصوبات این کارگروه می تواند به توسعه شهر نهاوند یاری کند، اظهار کرد: آنچه بیش از هر چیز مهم است اجرایی شدن مصوبات است لذا همه ادارات عضو این کارگروه باید اهتمام ویژه ای نسبت به پیگیری امور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری نخاله های ساختمانی حاشیه ورودی و خروجی های شهر یکی از مصوبات مهم جلسات قبل بود، گفت: خوشبختانه این مهم صورت گرفته و تابلوهایی در این خصوص جهت جلوگیری از تخلیه نخاله توسط کامیون ها و تراکتورها نصب شده اما بازهم نیازمند نظارت در این حوزه ضروری ایم.

فرماندار نهاوند با اشاره به بحث متکدیان سطح شهر، گفت: متأسفانه در برخی موارد افرادی در سطح شهر در حال تکدی گری هستند که زیبنده شهرستان نیست و بهزیستی و شهرداری باید در این خصوص به وظیفه خود عمل نمایند.

وی در خصوص بحث ساماندهی کارگران فصلی نیزگفت: شهرداری در این خصوص اقداماتی انجام داده اما باید بازهم در راستای در نظر دریافت سیاست های تشویقی برای حضور این افراد در محل معین شده بیشتر کار کند.

ناصری در خصوص جابه جایی بازار میوه و تره بار نیز گفت: آخرین مراحل احداث و راه اندازی بازارچه جدید میوه و تره بار نهاوند در حال اجرا است.

وی تأکید کرد: با راه اندازی این پروژه، بازار قدیمی میوه و تره بار واقع در چهارراه ابوذر ابتدای خیابان قیصریه جمع آوری و به مکان جدید منتقل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 117

به "بهزیستی و شهرداری برای جمع آوری متکدیان شهر نهاوند همت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزیستی و شهرداری برای جمع آوری متکدیان شهر نهاوند همت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید