تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست

به گزارش مجله جگوار، نیمه نخست دیدار استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، دو تیم استقلال و فولاد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امشب (چهارشنبه) از ساعت 20:15 در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

استقلالی ها از همان ابتدای بازی به دنبال ارائه بازی تهاجمی بودند و در دقیقه یک توانستند در آستانه باز کردن دروازه فولاد هم قرار بگیرند اما ضربه سهرابیان راهی کرنر شد. استقلال در ادامه حملات جسته و گریخته ای داشت و فولاد هم در کوشش بود تا بتواند به دروازه استقلال نزدیک گردد که در رسیدن به این هدف به جز ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، توفیق چندانی نداشتند.

از دیگر حملات استقلالی ها در این نیمه می توان به حرکت ترکیبی وریا غفوری و فرشید اسماعیلی در دقیقه 11 اشاره نمود که با واکنش مرادیان، دروازه بان فولاد، آبی پوشان استقلال باز هم نتوانستند دروازه حریفشان را باز نمایند.

به این ترتیب، نیمه نخست دیدار استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به انتها رسید. در این نیمه محمد دانشگر از استقلال و سروش رفیعی از فولاد با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، رضا میرزایی، میثم دورقی، سینا مریدی، سروش رفیعی، حسن بیت سعید، صابر حردانی و لوسیانو پریرا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 18

به "تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید