دادگر: باید ورزش ایران و تیراندازی را به آن جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم

به گزارش مجله جگوار، رئیس فدراسیون تیراندازی ایران گفت: کسب کرسی هیئت اجرایی فدراسیون جهانی امیدهای تازه را به روی تیراندازی باز خواهد نمود.

دادگر: باید ورزش ایران و تیراندازی را به آن جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم

به گزارش خبرنگاران ، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان و عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی با اشاره به کسب یک کرسی تاثیرگذار در این فدراسیون گفت: امیدوارم با کوشش ها و حمایت هایی که در داخل کشور و نقش و صندلیی که در فدراسیون جهانی پیدا کردیم، شاهد موفقیت بیش از پیش تیراندازی باشیم.

علی دادگر توضیح داد: در مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی و با رای اعتماد اعضای مجمع عمومی موفق شدم به عنوان عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی انتخاب شوم، البته این صندلی و این کرسی متعلق به ایران و ورزش کشورم است و من تنها یک نماینده خواهم بود چرا که اعتقاد دارم این فرصت ها و کرسی هایی که به دست می آید، متعلق به فرد نیست و به ورزش ایران تعلق دارد.

وی ادامه داد: از این که به عنوان نخستین ایرانی موفق شدم عضو هیات اجرایی فدراسیون تیراندازی شوم، خدا را شاکرم. این موفقیت و کسب کرسی هیئت اجرایی در سایه حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و خانواده بزرگ تیراندازی به دست آمد و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای توسعه تیراندازی ایران بهره برد.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان و عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی تاکید نمود: با تغییراتی که در فدراسیون جهانی ایجاد شد باید تمام عزم و اراده خود را برای موفقیت تیراندازی ایران به کار بگیریم. فردا نخستین نشست هیئت اجرایی در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد که باید در آن شرکت کنم. ما همه برای اعتلای ورزش ایران کار و کوشش می کنیم و باید ورزش ایران و تیراندازی را به آن صندلیی که شایسته آن است، برسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 102

به "دادگر: باید ورزش ایران و تیراندازی را به آن جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگر: باید ورزش ایران و تیراندازی را به آن جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید