سعادتمند: بی دلیل نبود که مدیران استقلال برای جذب پاتوسی کوشش می کردند، طرفداران از بازی تیم شان لذت بردند

به گزارش مجله جگوار، احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که طرفداران و جامعه فوتبال از نمایش استقلال برابر ذوب آهن اصفهان لذت بردند.

سعادتمند: بی دلیل نبود که مدیران استقلال برای جذب پاتوسی کوشش می کردند، طرفداران از بازی تیم شان لذت بردند

احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی سه بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: همه طرفداران و جامعه فوتبال از بازی خوب، روان و یکدست استقلال لذت بردند. من هم به عنوان عضو کوچک خانواده استقلال از دیدن بازی لذت بردم. استقلال می توانست با گل های بیشتری زمین را ترک کند، اما روند تیم و قدرت بازی بازیکنان خوب راهنمایی شده و کادر فنی به خوبی عمل نموده است. نباید درباره مسائل فنی اظهارنظر کنیم، اما قطعا هر بیننده ای از دیدن بازی لذت برده است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقای جنوبی استقلال توضیح داد: پاتوسی در دو بازی انجام داده برای استقلال بهترین بازیکن زمین بوده است. همه بازیکنان از سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم گرفته تا اللهیار صیادمنش نمایش خوبی داشتند، اما پاتوسی نشان داد می تواند به استقلال یاری کند. بی دلیل نبود که مدیران باشگاه برای جذب این بازیکن زحمت و کوشش زیادی به خرج می دادند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد فشردگی مسابقات برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما پنجم اسفند با ذوب آهن بازی نموده و نهم باید با فولاد خوزستان در اهواز بازی کنیم، سپس به قطر رفته و چهاردهم با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تقابل داشته باشیم، پس از آن باید هفدهم با نفت مسجدسلیمان بازی کنیم. خوشبختانه فاصله زیادی با قطر و امارات نداریم، اما اینکه هر سه، چهار روز بازی برگزار گردد، برای تیمی که در کورس قهرمانی قرار گرفته، شرایط را سخت می نماید. نه در ابتدای برنامه ریزی بودم و نه به من ارتباطی دارد، اما سازمان لیگ باید تدابیری اندیشیده و با باشگاه هماهنگی بیشتری صورت می داد که به تیم ها فشار زیادی وارد نگردد.

سعادتمند در مورد اینکه ظاهرا با پرداخت حواله های بازیکنان بخشی از مسائل حل شده است، مطرح نمود: در این زمینه بهتر است امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه صحبت نمایند، اما من و همکارانم در هیئت مدیره در کوشش هستیم که مسائل را حل کنیم. سه، چهار مورد از مسائل در یکی دو هفته گذشته رفع شده و طرفداران و بازیکنان به آرامش بیشتری رسیده اند. امیدوارم در آینده نیز اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 159

به "سعادتمند: بی دلیل نبود که مدیران استقلال برای جذب پاتوسی کوشش می کردند، طرفداران از بازی تیم شان لذت بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: بی دلیل نبود که مدیران استقلال برای جذب پاتوسی کوشش می کردند، طرفداران از بازی تیم شان لذت بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید