سینگ: تفکرات جواد نکونام اروپایی است، اول فصل، هدفم رسیدن به آقای گلی بود

به گزارش مجله جگوار، امید سینگ، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تفکرات جواد نکونام اروپایی است و این مربی به دلیل وقتی که روی کارش می گذارد، موفق خواهد شد. - اخبار ورزشی -

سینگ: تفکرات جواد نکونام اروپایی است، اول فصل، هدفم رسیدن به آقای گلی بود

امید سینگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص وضعیت فعلی نساجی مازندران گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و هفته قبل هم یک بازی 6 امتیازی را بردیم و چند پله بالا آمدیم. حالا هم خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده می کنیم، ما بازی سختی داریم و تیم های خوزستانی هم خوب فوتبال بازی می نمایند. برای اینکه برنده باشیم باید بیشتر کوشش کنیم و دوندگی زیادی داشته باشیم تا در نهایت به هدفمان برسیم.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند نساجی در حد انتظار نتیجه نگرفته است، تأکید کرد: تیم هایی که تازه به لیگ برتر می آیند شرایط خاصی دارند و نمی توانند در بحث سهمیه لیگ بازیکنان زیادی جذب نمایند. از طرفی ممکن است استرس سقوط نکردن هم روی تیم تأثیر بگذارد، اما معتقدم که تا الان خوب نتیجه گرفتیم. هنوز یک سوم بازی ها را سپری کردیم و قطعا تیم ما وضعیت بهتری خواهد داشت. ما به قرار دریافت در بین شش، هفت تیم بالای جدول فکر می کنیم. احتمال جدایی نکونام از نساجی قوت گرفت

سینگ با تمجید از جواد نکونام توضیح داد: در تیم ما اعضای کادر فنی واقعا وقت می گذارند. جواد نکونام تفکرات اروپایی دارد و مثل ساعت کار می نماید، قطعا چنین مربیانی که در فوتبال وقت می گذارند در کارشان موفق خواهند شد. باید از آقایان حدایان و صنیعی فر هم تشکر کنم، همینطور طرفداران نساجی که همیشه تیم را حمایت می نمایند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص عملکرد خودش در لیگ سال جاری اعلام کرد: سال جاری در اول فصل هدفم رسیدن به آقای گلی بود، ولی متأسفانه همان ابتدا مصدوم شدم. این شرایط کارم را سخت کرد ولی نمی توان با سرونوشت جنگید. من باید کوشش کنم چون انتظارم از خودم بالا است. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 98

به "سینگ: تفکرات جواد نکونام اروپایی است، اول فصل، هدفم رسیدن به آقای گلی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینگ: تفکرات جواد نکونام اروپایی است، اول فصل، هدفم رسیدن به آقای گلی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید