فوتبال دنیا، ورود آنتونیو کونته به لندن برای هموار کردن مسیر انتقالش به رئال مادرید

به گزارش مجله جگوار، فوتبال دنیا - آنتونیو کونته یک قدم به دیگر به دریافت جای خولن لوپتگی در کادر فنی رئال مادرید نزدیک شد.

فوتبال دنیا، ورود آنتونیو کونته به لندن برای هموار کردن مسیر انتقالش به رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، سایت توتومرکاتواسپورت نوشته است که آنتونیو کونته با قطع کردن تعطیلاتش به لندن سفر نموده است تا در خصوص فسخ قراردادش با چلسی و آزاد شدن برای پیوستن به رئال مادرید مذاکره کند.

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید بعد از باخت 5 بر یک شب گذشته (یکشنبه) در خانه بارسلونا در آستانه اخراج قرار گرفته و آخرین گزارش رسانه های معتبر اسپانیایی حاکی از آن است که آنتونیو کونته برای جانشینی او انتخاب شده است.

کونته اما قبل از سفر به مادرید باید با چلسی برای فسخ قراردادی که یک سال دیگر به خاتمه آن باقی مانده است، توافق کند که البته به نظر نمی رسد برای تحقق این هدف مسئله ای داشته باشد چون او در صورت چشم پوشی از حقوقش می تواند قراردادش را فسخ کند.

کونته بعد از حل و فصل اختلافاتش با چلسی به مادرید سفر می نماید و در آنجا جلسه ای با هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید خواهد داشت که گویا این جلسه قرار است ساعت 18 امروز به وقت محلی برگزار گردد. جدول رده بندی لالیگا

با اینکه در ساعات اخیر از روبرتو مارتینس به عنوان گزینه ای جدید برای راهنمایی رئال مادرید هم نام برده شده است به نظر می رسد که در نهایت این کونته 49 ساله است که در نهایت سرمربی کهکشانی ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 82

به "فوتبال دنیا، ورود آنتونیو کونته به لندن برای هموار کردن مسیر انتقالش به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ورود آنتونیو کونته به لندن برای هموار کردن مسیر انتقالش به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید