مجید قیدی: حواشی ازدواج تمرکز همسرم را بهم ریخت

به گزارش مجله جگوار، ملی پوش تیراندازی با کمان ایران تاکید نمود که اعلام خبر ازدواج خود با براتچی تمرکز همسرش را در مسابقه پایانی برای کسب مدال برنز برهم زده است.

مجید قیدی: حواشی ازدواج تمرکز همسرم را بهم ریخت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، مجید قیدی ملی پوش تیر و کمان ایران، اظهار کرد: این چند روز خیلی تیرو کمان پرحاشیه گردیده است. خود شما و چند نفر از خبرنگاران در جریان بودند ما از چندی قبل تصمیم داشتیم خبر ازدواج رسمی خود را اعلام عمومی کنیم. قطعا آشنایی از پیش بود و مقدماتی انجام گردیده بود اما خودمان تصمیم داشتیم در جریان این بازی ها به طور نمادین خبر ازدواج را اعلام کنیم.

وی اضافه کرد: نمی دانستیم که این موضوع با حواشی مربوط به خانم نعمتی مرتبط می گردد. این خیلی اشتباه است. فکر می کنم برخی حتی بیشتر از مدال طلا به دنبال حواشی هستند و فکر می نمایند. برعکس رسانه های خارجی که خیلی مثبت برخورد کردند متاسفانه اقدام ما در داخل ایران خیلی بازتاب مثبتی نداشت. قیدی تاکید نمود: حواشی این یکی دو روز تاثیر زیادی روی عملکرد همسرم گذاشت وتمرکز او را بهم ریخت و همین موضوع موجب شد چهارم شوند. تیر و کمان ورزش تمرکزی است. ملی پوش تیروکمان ایران تاکید نمود: به هیچ عنوان این اقدام ما ربطی به فدراسیون نداشت. ما خودمان تصمیم گرفتیم. رئیس فدراسیون تازه آمده است و برخی با او خصومت دارند به همین خاطر ما را هم زیر سوال می برند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 24

به "مجید قیدی: حواشی ازدواج تمرکز همسرم را بهم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید قیدی: حواشی ازدواج تمرکز همسرم را بهم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید