مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار گردید

به گزارش مجله جگوار، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، با حضور معاون اداری و اقتصادی این دانشگاه برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار گردید

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، امروز با حضور معاون اداری و مالی این دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده برگزار گردید، غلامحسین حسینی نیا به عنوان رئیس دانشکده کارآفرینی معارفه و از زحمات محمدرضا زالی در زمان تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد. رضا یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران در این مراسم با اشاره به برنامه راهبردی توسعه دانشگاه تهران که تأکید به سه محور بین المللی شدن، دانشگاه اخلاق مدار و دانشگاه کارآفرین دارد، رسالت و مأموریت دانشکده کارآفرینی را هم سو با یکی از محورهای اصلی دانشگاه دانست. معاون اداری و مالی دانشگاه تهران اضافه کرد: در دنیا پرشتاب و تحول آفرین امروز، انسان و سرمایه انسانی نقش بسیار مهمی در گشایش تنگناها و فراوری تکنولوژی های نوین داشته اند و هم چنین در رشد و توسعه کشورها نقش بسزایی دارند. یزدانی فعالیت های کارآفرینانه و روحیه کارآفرینی را یکی از عوامل مهمی برشمرد که نقش بسیار اساسی در توسعه مالی و صنعتی دارد و خاطر نشان کرد: توسعه کارآفرینی در دنیا ضمن فراهم ساختن زمینه های رشد مالی، در حل مسائل اساسی کشور از جمله بیکاری، فقر و حل مسائل اجتماعی بسیار مشخص کننده است. تفکر من بر این است اگر ما بتوانیم در جامعه به بحث کارآفرینی به عنوان یک رویکرد فرهنگی توجه کنیم، می توانیم خدمات ارزنده ای را ارائه دهیم. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور بالا است و ایجاد فرصت های شغلی برای مسئولان یک چالش تلقی می گردد، بیان نمود: سیاستگذاران کشور ما به دنبال یافتن راهکاری برای برطرف معضل بیکاری هستند و تجربیات نشان می دهد، یکی از این راهکار ها گذر از مسأله کارجویی و کاریابی و فراهم ساختن زمینه های کارآفرینی در جامعه است. برطرف بیکاری و تقویت کارآفرینی و حرکت به سمت توسعه کشور نیازمند تربیت نیروی کارآفرین و کارآمد است که بی شک این توانمندسازی بر عهده دانشکده کارآفرینی قرار گرفته است. معاون اداری و مالی دانشگاه تهران در انتها سخنان خود از کوشش های زالی، رئیس پیشین دانشکده به عنوان انسانی پرکوشش و با انگیزه قدردانی کرد وهم چنین به غلامحسین حسینی نیا به عنوان انسانی شریف، اخلاق مدار و توانمند تبریک گفت و برای وی در جهت پیشبرد امور دانشکده کارآفرینی آرزوی موفقیت کرد. رئیس پیشین دانشکده کارآفرینی در بخش دیگری از این مراسم احداث ساختمان دانشکده کارآفرینی را به عنوان یکی از بزرگترین فعالیت های این دانشکده برشمرد. هم چنین در ادامه گزارشی از فعالیت ها، دستاوردها و ارتباطات دانشکده کارآفرینی ارائه کرد. غلامحسین حسینی نیا، رئیس جدید دانشکده کارآفرینی نیز گفت: ادامه راه دانشکده با داشتن دستاوردهای ارزشمندی که طی یک دهه کسب نموده است، بسیار مشکل و حساس است. وی اضافه کرد: من در ادامه فعالیت های ارزشمند رؤسای پیشین و با همکاری اعضای هیأت علمی و کارکنان تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در این برهه حساس کشور در عرصه کارآفرینی پیشرفت های لازم را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 154

به "مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید