معاون رئیس جمهور از بیمارستان عنبرآباد بازدید کرد

به گزارش مجله جگوار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور در سفر به جنوب کرمان از بیمارستان در دست ساخت عنبرآباد بازدید کرد.

معاون رئیس جمهور از بیمارستان عنبرآباد بازدید کرد

به گزارش بیمارستان دردست ساخت عنبرآباد به وسعت بیش از 11 هزارمتر مربع شامل واحد مراقبت های ویژه یا آی سی یو (ICU) سی سی یو، بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU)، اتاق عمل -بخش اورژانس جراحی عمومی داخلی ودیالیز است.

این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی نسبتا مناسبی دربرنامه افتتاحیه در آینده نزدیک واقع شده است.

لازم به ذکر است این تنها بیمارستان شهرستان عنبرآباد است.

همچنین بازدید از شهرک صنعتی عنبرآباد، بازدید از باند دوم محور رودبار -ایرانشهر در شهرستان رودبارجنوب، بازدید از روستای کپری در جهت رودبار - قلعه گنج از دیگر برنامه های نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور به جنوب کرمان است.

معاون رئیس جمهور بعداز ظهر امروز در قلعه گنج طرح آبرسانی قلعه گنج را با اعتبار 350 میلیارد ریال افتتاح واز طرح های اقتصاد مقاومتی این شهرستان شامل مجتمع دامی بز مورسیا و کارخانه شیر و لبنیات بازدید می نماید.

وی در منوجان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان شرکت می نماید و سپس نشست جمع بندی برای آنالیز مسائل و مسائل منطقه به استناد شاخص های کمتر از میانگین کشوری این منطقه برگزار و پس از آن برنامه ریزی برای تقویت این زیرساخت ها به دولت ارائه می گردد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 131

به "معاون رئیس جمهور از بیمارستان عنبرآباد بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور از بیمارستان عنبرآباد بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید