کارگردان Anthem می گوید که بازی احساسی ترین اکشن تیراندازی اخیر است

به گزارش مجله جگوار، کارگردان بازی Anthem، جاناتان وارنر با مجله اج (EDGE) مصاحبه ای داشته و در خصوص این بازی جدید استودیوی بایوور (BioWare) صحبت نموده است. او درباره داستان و روایت بازی که در دمو نقش مهمی نداشتند، کمی ابهام زدایی نموده است.

کارگردان Anthem می گوید که بازی احساسی ترین اکشن تیراندازی اخیر است

معمولا در دموی بازی ها، بازی نماینده ها با مکانیک های آن آشنا می شوند نه داستانش. بخش هایی از داستان نمایان می گردد تا بازی نماینده ها را جذب کند ولی قاعدتا چیز زیادی از داستان فاش نمی گردد. کارگردان بازی Anthem در مصحبه اش با مجله اج گفته که به نظر او بازی انتم یکی از احساسی ترین بازی های اکشن تیراندازی دهه اخیر است.

او به مجله اج این طور گفته است: به نظرم ما پر عاطفه ترین بازی اکشن تیراندازی دهه را ساخته ایم. بازی هایی که با شما ارتباط عاطفی برقرار ننمایند نمی توانند برای سال ها در خاطر همه ماندگار بمانند. برای من لذت بازی سازی در همین است چون می دانم یک جوان در جایی Anthem را بازی می نماید و در فکرش ماندگار می گردد. این بازی برای این طور اشخاص است و این موضوع این باعث افتخار ما است. این که می گوییم ما می خواهیم شما با بازی ارتباط عاطفی برقرار کنید، حرف کلیشه ای به نظر می رسد. ولی من واقعا می خواهم که آدم های مختلف با بازی ارتباط برقرار نمایند. حالا این ارتباط می تواند به خاطر داستان خوب، شخصیتی که دوست دارند، ماجرایی که در بازی برایشان رخ داد یا فقط حس لذت خود بازی، اتفاق بیافتد. همه اینها به خاطر احساسات خاص است.

واکنش ها به دموی منتشر شده از بازی Anthem آن قدر خوب نبود و بسیاری از منتقدان و بازیکنان این دمو را به خاطر مسائل فنی، مشکل برقراری ارتباط با سرور و مسایل دیگر، دموی خوبی ندانستند و معتقد هستند نتوانسته در جلب نظر بازیکنان برای خرید بازی اصلی پیروز عمل کند.

بازی Anthem در روز 22 فوریه برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 149

به "کارگردان Anthem می گوید که بازی احساسی ترین اکشن تیراندازی اخیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان Anthem می گوید که بازی احساسی ترین اکشن تیراندازی اخیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید