گواردیولا: پیروز نشویم مدعی قهرمانی نخواهیم بود

به گزارش مجله جگوار، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید تیمش برای اینکه مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، باید دوباره به روند پیروزی بازگردد.

گواردیولا: پیروز نشویم مدعی قهرمانی نخواهیم بود

به گزارش خبرنگاران ، منچسترسیتی در حالی یکشنبه شب در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف ساوتهمپتون می رود که با دو شکست متوالی مقابل کریستال پالاس و لسترسیتی، اختلافش با لیورپول صدرنشین به 7 امتیاز کاهش پیدا و به رده سوم جدول سقوط نموده است.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در آستانه بازی شاگردانش مقابل ساوتهمپتون گفت: فصل گذشته مردم از ماه ژانویه و فوریه می گفتند، لیگ برتر تمام شده و وقتی چنین چیزی مطرح می گردد، ادامه کار آسان نیست. مردم از یک ماه پیش در مورد بازی با لیورپول صحبت می نمایند، اما ما پیش از این دیدار، سه یا چهار بازی داشتیم.

سرمربی منچسترسیتی گفت: در فوتبال ممکن است بازی های زیادی را ببرید و در بازی های زیادی هم تن به شکست بدهید. زمانی که راهنمایی بارسلونا را برعهده داشتم، در مقطعی در چهار بازی متوالی شکست خوردیم. در حال حاضر به بازی با ساوتهمپتون فکر می کنیم و بازی با لیورپول در این مقطع کم اهمیت ترین مسئله است.

گواردیولا اعلام کرد: فراموش نمی کنم که چه کسی هستیم، چه تیم خوبی هستیم و این بازیکنانی که در اختیار دارم، چقدر استثنایی هستند. حقیقت این است که ما در سه بازی از چهار بازی اخیر لیگ برتری شکست خورده ایم، اما اگر می خواهیم که مدعی قهرمانی باشیم دوباره باید به پیروزی برسیم. اگر موفق به این کار نشویم، نمی توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 119

به "گواردیولا: پیروز نشویم مدعی قهرمانی نخواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: پیروز نشویم مدعی قهرمانی نخواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید