آیفون 16 پرو با سرعت شارژ 40 وات راهی بازار می گردد

به گزارش مجله جگوار، بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده از چین، به نظر می رسد سرعت شارژ آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس ارتقا پیدا می نماید. در حالی که سرعت شارژ باسیم مدل های پروی آیفون 15 و 15 پرو به ترتیب تا 27 وات با کابل و 15 وات با MagSafe است، گفته می گردد مدل های سال جاری فراتر از این عمل خواهند کرد.

آیفون 16 پرو با سرعت شارژ 40 وات راهی بازار می گردد

طبق این شایعات، به نظر می رسد آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس از شارژ سیمی 40 وات و شارژ بی سیم 20 وات MagSafe پشتیبانی می نمایند. البته، این ها حداکثر توان هستند و در طول فرآیند شارژ برای مدت طولانی چنین مقادیر بالایی را شاهد نخواهیم بود. اینکه افزایش حداکثر سرعت شارژ این گوشی ها چه تاثیری بر روی زمان شارژ شدن آن ها دارد، هنوز معین نیست. اما اگر این شایعات صحت داشته باشند، خبر بسیار خوبی برای کاربران آیفون خواهد بود. البته در این میان همچنان گوشی های اپل فاصله زیادی با سرعت شارژ گوشی های چینی دارند اما در هر صورت نشان دهنده پیشرفت اپل در این حوزه است.

از سوی دیگر، منبع این شایعه ادعا می نماید هدف از افزایش سرعت شارژ، جبران افزایش ظرفیت باتری در آیفون 16 پرو و پرو مکس است. به عبارتی، اپل می خواهد حتی با وجود باتری های بزرگ تر، سرعت شارژ این مدل ها حداقل به میزان نسل قبلی باقی بماند. حدود یک سال پیش نیز شایعه ای مطرح شده بود که آیفون 16 پرو و پرو مکس از همین ارتقاء در سرعت شارژ بهره مند خواهند شد و بعلاوه از فناوری باتری های روی هم چیده شده (Stacked Battery) استفاده می نمایند که امکان ظرفیت بالاتر و طول عمر بیشتر را فراهم می نماید.

همچون روال همیشگی، انتظار می رود اپل از آیفون 16 پرو و پرو مکس در کنار آیفون 16 و 16 پلاس در ماه سپتامبر رونمایی کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1403 بروزرسانی: 21 تیر 1403 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2356

به "آیفون 16 پرو با سرعت شارژ 40 وات راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 16 پرو با سرعت شارژ 40 وات راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید