امداد خودرو آبیک

به گزارش مجله جگوار، چکیده : مجموعه امداد خودرو آبیک با توجه به تعداد و موقعیت امدادگر های خویش میتواند به صورت 24 ساعته آماده یاری به شما هم میهنان عزیز باشد.

امداد خودرو آبیک

امداد خودرو آبیک

همه ما در طول روز کارهایی داریم که خودروی ما در این کار ها میتواند یاری زیادی به ما بکند و اگر مسئله ای برایش به وجود بیاید سبب می گردد انجام این کار ها برایمان سخت تر گردد. همانطور که می دانید با توجه به کیفت نچندان مناسب قطعات فنی خودرو و بعلاوه جاده و خیابان های کشور احتمال اینکه این اتفاق بیفتد، در هر لحظه وجود دارد. پس باید به هر نحوی با آن کنار آمد و دنبال راهکار شد. داشتن شماره امداد خودرو یکی از چیز هایی است که برای هر راننده لازم و لازم است تا در زمان وقوع مشکل و زمانی که خودرو امکان حرکت ندارد و باید در محل تعمیر گردد یا هم به تعمیرگاه انتقال داده گردد مجموعه امداد خودرو اَبیک این کار ها را به برترین نحو انجام میدهد.

خدمات امداد خودرو آبیک

احتمالا یکی از ترس های مالکین خودرو این است که که خودروی شخصی شان به علت نقص فنی متوقف گردد و احتیاج داشته باشد که تعمیر گردد و اینجا است که ما به امداد خودرو احتیاج پیدا میکنیم. مجموعه امداد خودرو آبیک با دارا بودن کادر متخصص و مجرب میتواند برترین انتخاب برای شما در همچین شرایطی باشد. این مجموعه با داشتن ابزار و لوازم بروز کار تعمیر خودرو را در محل انجام میدهد و اگر امکان انجام تعمیر در محل نباشید، خودروی شما با ظرافت بالا به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز انتقال داده میگردد تا کار های تعمیرش صورت گیرد.

درباره امداد خودرو آیبک

مجموعه امداد خودرو آبیک با توجه به تعداد و موقعیت امدادگر های خویش میتواند به صورت 24 ساعته آماده یاری به شما هم میهنان عزیز باشد. از کاربرد های یک مجموعه خودروبر میتوان حمل خودروهای مسابقه ای که فقط باید در پیست مسابقه به کار گرفته شوند و اجازه تردد در جاده را ندارند و یا حمل خودروهایی که هنوز پلاک نخورده اند و باید به مرکز تعویض پلاک انتقال داده شوند و بعلاوه حمل خودروهای تصادفی که میتوان مهم ترین و اصلی ترین کاربرد خودروبر نام برد و بعلاوه از دیگر کاربرد های خودروبر حمل ماشین های لوکس و وارداتی است که باید بدون وارد شدن کوچکترین اسیب حمل شوند و یکی دیگر از کاربرد های خاص خودروبر حمل تجهیزات فیلم برداری و فیلم سازی است، زیرا حمل دوربین های فیلم برداری به تنهایی مشکل است از خودروبر ها برای حمل شان استفاده میگردد.

انواع امداد خودرو

  1. امداد خودرو تکی

از این وسیله برای جا به جایی خودرو در جاده های درون و برون شهری استفاده میگردد و وسیله ای است که بر روی امداد خودرو های تکی نصب میگردد و تمام وسایل حمل و نقل به وسیله آن صورت می گیرد.

  1. تریلی چند ظرفیته

این امداد خودرو ها مناسب حمل خودرو با تعداد زیاد هستند و میتوانند در یکباره حدودا 6 الی 8 ماشین را حمل نمایند. از این نوع خودرو بر اکثرا در حمل خودرو در جاده های بین شهری استفاده میگردد.

چه تفاوتی میان خودروبر و یدک کش وجود دارد؟

خودروبر ها به صورت استاندارد خودرو را در بخش انتهایی سوار می نمایند و با کمترین آسیب آن را حمل می نمایند ولی یدک کش و یا با نام دیگرشان بکسل اکثرا پاترول یا نیسان هستند که وسیله زنجیر و با سیم بوکسل و دکل چرخگیر یا دکل جرثقیلی که در بخش پشتی آن ها قرار دارند، به چرخ های جلوی اتومبیل آسیب دیده متصل می گردند و آن را بلند می نمایند. به این ترتیب جابه جایی و حمل خودروی آسیب دیده انجام می گیرد. و از این نوع برای خودرو هایی تا وزن 2 تن استفاده میگردد و ایمنی کمتری دارد و در مجموعه آبیک هر دوشان وجود دارد و شما میتوانید با توجه به احتیاج و سلیقه تان یکی را انتخاب کنید

مجموعه امداد خودرو آبیک چه مزایایی دارد؟

  • موقعیت یابی به وسیله GPS
  • امداد رسانی به خودروهای ایرانی و خارجی
  • تعویض و یا فروش لاستیک خودروی ایرانی یا خارجی در محل
  • امداد رسانی شبانه روزی در تمام روز های هفته حتی روز های تعطیل
  • انواع خدمات تعمیر خودرو از جمله برق خودرو ، موتور،تعویض باتری و…
  • دارای سابقه چندین ساله در حوزه امدادگری خودرو
  • استفاده از برترین و بروز ترین دستگاه های جهان برای وارد نشدن کوچکترین اسیب به خودرو
منبع: اتاق
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2150

به "امداد خودرو آبیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "امداد خودرو آبیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد خودرو آبیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید