اپلیکیشن تازه اپل برای تعمیر آیفون به وسیله کاربران

به گزارش مجله جگوار، در نوامبر سال گذشته، اپل گفت که در اوایل سال 2022 اپلیکیشن نو سلف سرویس خود را راه اندازی خواهد نمود. این اپلیکیشن دیروز (27 آوریل) بصورت رسمی به وسیله این شرکت راه اندازی شد. این برنامه در حال حاضر تنها گوشی های آیفون را پوشش می دهد و فقط شامل آیفون 13، آیفون 12 و آیفون SE (2022) می گردد؛ در آینده نیز از دستگاه های بیشتری پشتیبانی خواهد نمود.

اپلیکیشن تازه اپل برای تعمیر آیفون به وسیله کاربران

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر فقط کاربران ایالات متحده می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و اپل می گوید که در اواخر سال جاری به اروپا نیز توسعه خواهد یافت. کاربران در صورت برخورداری از دانش و مهارت لازم، می توانند با استفاده از این اپلیکیشن به کتابچه ها، قطعات و ابزار های اصلی تعمیرات اپل دسترسی پیدا کنند و اقدام به تعمیر گوشی اپل خود کنند. کاربران اکنون می توانند به وسیله فروشگاه رسمی اپلیکیشن سلف سرویس اپل، این محصولات را خریداری کنند.

اپل می گوید که فروشگاه تعمیرات سلف سرویس به تدریج با اقلام جدیدی برای انواع محصولات این شرکت از جمله مک های مجهز به تراشه سیلیکون اپل به روز می گردد. در حال حاضر بیش از 200 قطعه جداگانه برای iPhone 13، iPhone 12 و iPhone SE (2022) وجود دارد.

چگونه از اپلیکیشن سلف سرویس اپل استفاده کنیم؟

برای آغاز ابتدا کاربران باید به دفترچه راهنمای تعمیراتی که اپل برای محصول ارائه می دهد و بعلاوه تعمیر مربوطه در وب سایت پشتیبانی اپل نگاهی بیندازند. پس از آن می توانند قطعات را از فروشگاه تعمیرات سلف سرویس اپل سفارش دهند. این غول فناوری در ایالات متحده تحت تست گسترده برای اطمینان از بالاترین کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان قرار گرفته است. اپل یک کیت تعمیر اجاره ای 49 دلاری در اختیار کاربران خود قرار می دهد که حاوی همه تجهیزاتی است که برای انجام تعمیرات به آن احتیاج دارند. این کیت بصورت رایگان ارسال می گردد و کاربران یک هفته مهلت دارند تا از آن استفاده کنند.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2119

به "اپلیکیشن تازه اپل برای تعمیر آیفون به وسیله کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن تازه اپل برای تعمیر آیفون به وسیله کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید