بازسازی و نقاشی ساختمان

به گزارش مجله جگوار، جهت بازدید و سفارش کار با شماره های 09125754921 و 021-44274146 تماس حاصل فرمایید

بازسازی و نقاشی ساختمان

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

بازسازی و نقاشی ساختمان

نقاشی کردن از زمان های دور یکی از پرکاربرترین روش ها برای زیبا کردن ساختمان ها و منازل بوده است . از دیر باز تا به امروزه تقریبا هر چند سال یک بار نقاشی در خانه ها به منظور بازسازی و دکوراسیون صورت میگیرد تا زیبایی از دست رفته را به محیط زندگی و یا کار ما بازگرداند . در دنیای مدرن شده امروز نیز نقاشی ساختمان یکی از مهمترین کارها در انجام بازسازی ساختمان محسوب میگردد که در مقاله های بعدی سعی میکنیم مراحل انجام آنرا با یکدیگر مرور کنیم .

دریافت موج موجود بر روی دیوارها

اولین گامی که در نقاشی ساختمان انجام میگردد دریافت موج هایی است که بر روی دیوار وجود دارد . این کار مخصوصا در ساختمان های قدیمی تر که احتیاج به بازسازی دارند بسیار ضروری می باشد که حتما باید توسط متخصصین در اجرای بازسازی ساختمان صورت پذیرد . برای انجام این کار از بتونه های ساختمانی استفاده میگردد ، این بتونه ها هم در دریافت موجها و هم برای پوشش درزها و سوراخ های موجود بر روی سطوح که بر اثر کوبیدن میخ و ... به وجود میاید کاربرد دارد . این مرحله باید حتما انجام گردد تا بعد از انجام رنگ نهایی دیوار کاملا صاف و یکدست جلوه کند و زیبایی بیشتری داشته باشد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 912

به "بازسازی و نقاشی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و نقاشی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید