بازی Rainbow Six Extraction از روز اول روی گیم پس ارائه می شود

به گزارش مجله جگوار، طبق اعلام رسمی شرکت یوبی سافت و شعبه مونترال آن، بازی تیراندازی اول شخص کوآپ تاکتیکی تام کلنسی رینبو سیکس اکسترکشن (Tom Clancys Rainbow Six Extraction) در روز انتشارش در سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس برای کنسول های ایکس باکس، سرویس ابری ایکس کلاود و همچنین کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Rainbow Six Extraction از روز اول روی گیم پس ارائه می شود

یوبی سافت همچنین اظهار داشت که در آینده قصد دارد سرویس اشتراکی خود یعنی یوبی سافت پلاس (Ubisoft+) را به پلتفرم های ایکس باکس بیاورد. این سرویس که در ابتدا برای کامپیوتر راه اندازی شد، با پرداخت هزینه ای ماهیانه امکان دسترسی به بیش از 100 عنوان یوبی سافت را برای شما فراهم می کند. این سرویس شامل بازی ها و محتوای قابل دانلود موجود در روز عرضه، جوایز ماهانه آیتم های ظاهری، تقویت کننده ها و دیگر آیتم هایی که در بازی ها کاربرد دارند، می شود. این سرویس قرار است به عنوان یک اشتراک جداگانه کار خود را در پلتفرم های ایکس باکس دنبال کند و بخشی از ایکس باکس گیم پس نخواهد بود.

کریس ارلی (Chris Early)، معاون ارشد مشارکت های استراتژیک و توسعه کسب وکار یوبی سافت، در بیانیه ای بیان کرده است: با در دسترس قرار دادن Rainbow Six Extraction برای کاربران ایکس باکس گیم پس و کامپیوتر گیم پس در روز عرضه این اثر، ما نشان می دهیم که به ارزش و انتخابی که سرویس های اشتراکی بازی به بازیکنان ارائه می دهند، اعتقاد داریم، این اقدام فقط شروع ماجرا است. در نهایت، ما سرویس اشتراکی یوبی سافت پلاس را به دارندگان ایکس باکس ارائه خواهیم کرد تا آن ها بتوانند از گستره کامل فهرست بازی های ما در یوبی سافت پلاس، از جمله بازی های تازه، بر روی کنسول های خود لذت ببرند.

سارا باند (Sarah Bond) از شرکت ایکس باکس هم در همین راستان بیان کرد: با عرضه Rainbow Six Extraction برای کاربران سرویس اشتراکی گیم پس در ایکس باکس و کامپیوتر، یک بازی بلاک باستر دیگر در روز عرضه اش به فهرست بازی های این سرویس اضافه خواهد شد و از آنجا که رینبو سیکس سیج هم روی گیم پس در هر دو پلتفرم ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس خواهد بود، جامعه هواداران رینبو سیکس و هواداران این بازی تیراندازی تاکتیکی چیزهای زیادی را برای تجربه خواهند داشت، مهم نیست که در کجا آن را تجربه کنند.

بازی Rainbow Six Extraction قرار است در تاریخ 30 دی 1400 (20 ژانویه) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور و یوبی سافت استور)، استیدیا و لونا منتشر شود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1998

به "بازی Rainbow Six Extraction از روز اول روی گیم پس ارائه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Rainbow Six Extraction از روز اول روی گیم پس ارائه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید