برخی شرکت ها تبلیغات در فیس بوک را بایکوت کردند

به گزارش مجله جگوار به نقل از سی ان ان، شرکت آمریکایی نورث فیس به دلیل نحوه برخورد فیس بوک با اخبار جعلی و نفرت پراکنی آنلاین ، تبلیغات خود در این شبکه اجتماعی را متوقف کرده است.

برخی شرکت ها تبلیغات در فیس بوک را بایکوت کردند

کارشناسان معتقدند چنین اقدامی برندهای دیگر را نیز تشویق می کند فیس بوک را بایکوت کنند.

این شرکت آمریکایی که در حوزه تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی فعالیت می کند در نتیجه فشار کمپین گروه های حقوق بشری از جمله NAACP تصمیم به بایکوت تبلیغات در فیس بوک گرفته است.نورث فیس در توئیتی نوشت: ما از فیس بوک خارج شدیم.

نورث فیس در بیانیه خود اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و زیر مجموعه آن یعنی اینستاگرام را حذف می کند. البته همچنان محتوا را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

چند ساعت بعد یک شرکت تولید کننده تجهیزات ورزشی دیگر به نام REI نیز فیس بوک را بایکوت کرد. این شرکت توئیتی نوشت: به مدت 82 سال ما مردم را به سودآوری ترجیح دادیم. ماه جولای تمام تبلیغات فیس بوک/ اینستاگرام را حذف می کنیم.

مدت کوتاهی پس از بیانیه REI، شرکت Upwork (فعال در حوزه استخدام نیرو) نیز اظهار داشت تبلیغاتش در فیس بوک را حذف می کند.

این فرایند نشان می دهد شرکت ها حتی به طور موقت حاضر به بایکوت فیس بوک هستند تا همکاری خود را با حامیان برابری نژادی و ناامیدی شان از شیوه عملکرد این شبکه اجتماعی نشان دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 مرداد 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1103

به "برخی شرکت ها تبلیغات در فیس بوک را بایکوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی شرکت ها تبلیغات در فیس بوک را بایکوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید