تریلر گیم پلی بازی آنلاین رایگان The First Descendant کیفیت بالای آن را به رخ می کشد

به گزارش مجله جگوار، بازی اولین نسل (The First Descendant) حدود یک سال پیش معرفی گردید. این بازی در سبک سوم شخص شوتر بوده که دارای عناصر نقش آفرینی و همکاری (Co-Op) است. حال در رویداد گیمزکام (Gamescom) سال 2023 میلادی شرکت سازنده این بازی یک تریلر تازه از آن منتشر کرد. این تریلر اطلاعات بیشتری از داستان بازی به کاربران ارائه داده و از در آن از آنریل انجین 5.2 (Unreal Engine 5.2) استفاده شده است.

تریلر گیم پلی بازی آنلاین رایگان The First Descendant کیفیت بالای آن را به رخ می کشد

سازنده بازی اولین نسل، شرکت نکسون (Nexon) بوده که عملکرد خوبی در زمینه تبلیغ کردن این بازی داشته است. در این تریلر ما شاهد کمی از گیم پلی این بازی هم بودیم. اینکه در بازی اولین نسل تنوع بسیار زیادی در سلاح ها وجود داشته و توانایی های مختلفی برای کرکترهای بازی وجود دارد.

در بازی نسل اول شما با ولگاس (Vulgus) روبرو هستید. موجودات فضایی که به زمین حمله نموده و در کوشش هستند تا بشریت را نابود نمایند. حال هدف شما این است که با این موجودات مقابله نموده و دشمنان را شکست دهید. دنیای بازی اولین نسل، اینگریس (Ingris) نام دارد که طراحی بسیار خاص و مهیجی دارد.

در این میان از چیزی به نام قلب آهنی (Ironheart) رونمایی می گردد. وسیله ای که با استفاده از آن می توان ولگاس را نابود کرد. در بازی اولین نسل ما شاهد چندین کرکتر مختلف هستیم. هر کرکتر قابلیت های خاص خود را داشته که کاربران با توجه به سبک بازی خود یکی را انتخاب می نمایند. در این تریلر نیز ما شاهد یک مبارزه با غولآخر هم بودیم که طراحی جالب این موجودات را به هواداران نشان می داد.

بازی اولین نسل به طور کلی کمی شباهت به عناوین دستینی (Destiny) دارد. با این حال این بازی به شکل سوم شخص طراحی شده که در کل در سبک نقش آفرینی هم از این حالت بیشتر استقبال می گردد. نکته جالب بازی اولین نسل همین موضوع همکاری بودن آن است. به این شکل که شما باید با یاری افراد دیگر آن را به اتمام برسانید که اگر تیم شما خوب باشد، تجربه بسیار جالبی را خواهید داشت.

بازی اولین نسل برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی یک نسخه آزمایشی در تاریخ 28 شهریور تا 3 مهر (19 تا 25 سپتامبر) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز می توانند این بازی و نسخه آزمایشی آن را به وسیله فروشگاه استیم دریافت نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2324

به "تریلر گیم پلی بازی آنلاین رایگان The First Descendant کیفیت بالای آن را به رخ می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر گیم پلی بازی آنلاین رایگان The First Descendant کیفیت بالای آن را به رخ می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید