تصمیم سرنوشت ساز سامسونگ، بینگ جای گوگل را می گیرد؟

به گزارش مجله جگوار، زومیت نوشت: سامسونگ نگران است استفاده از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض محصولاتش، روی روابط این شرکت با غول جستجوی اینترنت تأثیر منفی داشته باشد.

تصمیم سرنوشت ساز سامسونگ، بینگ جای گوگل را می گیرد؟

گوگل از مدت ها قبل با پرداخت مبالغ چشمگیر به سامسونگ، به عنوان موتور جستجوی پیش فرض محصولات برند کره ای ازجمله گوشی های هوشمند و تبلت های سری گلکسی به جای مانده است. البته ماه گذشته گزارش شد سامسونگ احتمالاً میخواهد از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض محصولاتش استفاده کند؛ شرایطی که احتمالاً به نفع گوگل نبود.

اکنون به گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ با آنالیز موضوع به این نتیجه رسیده است که جایگزینی بینگ با گوگل را به حالت تعلیق درآورد.

ظاهراً غول فناوری کره جنوبی ابتدا تصمیم گرفته بود از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض محصولات خود استفاده کند. اکنون به نظر می رسد این شرکت فکر می نماید چنین تصمیمی تغییر زیادی در شرایط کنونی ایجاد نخواهد کرد، زیرا بیشتر کاربران سامسونگ، مرورگرهای دیگری مثل کروم را به مرورگر پیش فرض دستگاه های گلکسی ترجیح می دهند.

منابع وال استریت ژورنال ادعا می نمایند سامسونگ به علت نگرانی از تأثیرات استفاده از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض گوشی های هوشمند خود بر روابطش با گوگل، از تصمیم خود صرف نظر نموده است.

البته سامسونگ به طور کلی نسبت به استفاده از بینگ منصرف نشده است و بنابراین محتمل است این شرکت در آینده موضوع را دوباره مورد آنالیز قرار دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2287

به "تصمیم سرنوشت ساز سامسونگ، بینگ جای گوگل را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم سرنوشت ساز سامسونگ، بینگ جای گوگل را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید