جلسه برنامه ریزی ویژه گردشگران خارجی در سنندج برگزار گردید

به گزارش مجله جگوار، جلسه برنامه ریزی ویژه گردشگران خارجی در سطح شهرستان سنندج با حضور سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان و نمایندگانی از ادارات کل امور اتباع و مهاجران خارجی، اماکن انتظامی و تعزیرات حکومتی روز یکشنبه 4 اسفند 98 برگزار گردید.

جلسه برنامه ریزی ویژه گردشگران خارجی در سنندج برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، خداداد مولودی گفت: علاوه بر نمایندگان ادارات، روسای تشکل های جامعه هتل داران، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، جامعه اقامتگاه های بوم گردی استان و انجمن های راهنمایان گردشگری به منظور همفکری و برنامه ریزی برای گردشگران خارجی در این جلسه حضور داشتند.

او اضافه نمود: در این جلسه مقرر شد اکیپ های نظارت مشترک به منظور آنالیز شرایط خدمات دهی به گردشگران خارجی در مراکز اقامتی، پذیرایی و سایر مراکز خدمات رسان تشکیل گردد.

مولودی توضیح داد: طی این جلسه بر لزوم ارائه خدمات مناسب به گردشگران خارجی تأکید و مقرر شد با واحدهای غیرمجاز اقامتی، پذیرایی و متخلف طبق مقررات برخورد و نسبت به جمع آوری آن ها اقدام گردد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج ضمن اعلام آمادگی کلیه مراکز اقامتی و پذیرایی این شهرستان برای پذیرایی و استقبال از گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز 99 اضافه نمود: استقبال گردشگران خارجی از جاذبه های گردشگری شهرستان فرایند رو به رشدی داشته و کلیه تأسیسات گردشگری و واحدهای خدماتی موظف هستند در حفظ و تداوم این فرایند رو به رشد کوشش نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 730

به "جلسه برنامه ریزی ویژه گردشگران خارجی در سنندج برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه برنامه ریزی ویژه گردشگران خارجی در سنندج برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید