راه چاره سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر استقلال

به گزارش مجله جگوار، سعید صادقی هافبک گل گهر سیرجان پس از عملکرد درخشان در فصل بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ راه پیدا کرد تا در اردوی تیم ملی ایران در دوحه حضور داشته باشد.

راه چاره سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر استقلال

او که بیشترین تعداد پاس گل در یک فصل را در تاریخ مسابقات لیگ برتر دارد پیشنهادات زیادی از بیشتر تیم دریافت نموده است که در بین آن ها احتمال حضورش در یکی از دو تیم پر هوادار مرکز بیشتر از سایر گزینه ها است.

سعید صادقی قبل از آغاز اردوی خردادماه تیم ملی ایران با پرسپولیس مذاکره داشت تا شرایط خود را اعلام کند، اما او علاوه بر پذیرش شروط اقتصادی اش از سوی باشگاه قید حضور در این تیم را به علت مشابهت بازی اش با مهدی ترابی و وحید امیری را می زند.

همین امر باعث تماس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با صادقی می گردد و به او تضمین می دهد در صورت پیوستن به پرسپولیس تغییراتی را در تاکتیک این تیم ایجاد می نماید که مسئله ای برای کردن برای سعید صادقی پیش نیاید.

از سوی دیگر یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تماس های متوالی با هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان داشته است تا بتواند او را به جمع آبی پوشان مرکز اضافه کند.

صادقی به هر دو باشگاه اعلام نموده است فعلا روی تمرینات تیم ملی ایران تمرکز نموده است تصمیم قطعی خود را پس از بازگشت به همراه ملی پوشان از قطر اعلام خواهد نمود.

باید دید این بازکین جدال با تربی و امیری در تیم ملی را به پرسپولیس نیز خواهد کشاند یا اینکه فصل آینده با پیراهن استقلال بازی خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2133

به "راه چاره سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره سرمربی پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید