سرمربی پرسپولیس خیال اسکوچیچ را راحت کرد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با الهلال عربستان ادامه دارد که اعضای ملی پوش این تیم از دهم مهرماه باید خود را برای حضور در اردوی تیم ملی ایران معرفی نمایند.

سرمربی پرسپولیس خیال اسکوچیچ را راحت کرد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از برنامه ریزی AFC بابت برگزار بدون وقفه بازی های ملی و دیدارهای یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گلایه داشت چاره ای جز تمکین از قوانین به وجود آمده ندارد.

گل محمدی علاوه بر اینکه باید سه تا چهار بازیکن خود را در اختیار دراگان اسکوچیچ قرار دهد بلکه کریم باقری و مهرداد خانبان هم جمع سرخپوشان را ترک می نمایند تا به کادر فنی تیم ملی یاری نمایند.

یحیی به اعضای ملی پوش کادر فنی و بازیکنان خود اعلام نموده است بدون وقفه باید تا نهم خردادماه در تمرینات شرکت نمایند و سپس می توانند اردوی سرخپوشان را برای حضور در تیم ملی ترک نمایند.

بعلاوه گل محمدی اجازه مرخصی به هیچ یک از آنها را با توجه به بازی با الهلال نداده است و این افراد باید خود را به پرواز 21 مهرماه برسانند.

تیم ملی فوتبال ایران 15 و 20 مهرماه به ترتیب مقابل امارات و کره جنوبی بازی می نماید. بعلاوه پرسپولیس 24 مهرماه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1847

به "سرمربی پرسپولیس خیال اسکوچیچ را راحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پرسپولیس خیال اسکوچیچ را راحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید