شاسی بلند تازه نیسان قشقایی e، Power هیبریدی می گردد

به گزارش مجله جگوار، این کراس اوور محبوب دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی است که با قدرت 152 اسب بخاری، به موتور الکتریکی 30 اسب بخاری مجهز می گردد.

شاسی بلند تازه نیسان قشقایی e، Power هیبریدی می گردد

نیسان قشقایی اواخر سال جاری آپشن تازه هیبریدی e-Power را دریافت خواهد نمود و اولین مدل از این خودرو در اروپا عرضه خواهد شد که مجهز به فناوری به روز شده e-power این شرکت است.

این پیشرانه یک نسخه ارتقا یافته است که برای اولین بار در نیسان نوت در سال 2017 استفاده شد. با استفاده از این فناوری که برای اولین بار به وسیله برند پریمیوم اینفینیتی متعلق به نیسان معرفی گردید، این موتور قادر است آلایندگی و مصرف را در سناریو های کم مصرف بهینه کند یا باتری را در صورت مصرف انرژی بیشتر تغذیه کند.

نیسان می گوید که این پیشرانه در مقایسه با یک خودروی معمولی ICE، بهینه سازی سوخت و انتشار CO2 کمتری را ارائه می نماید. قشقایی گزینه موتور 1.3 لیتری هیبریدی بنزینی خود را در کنار سیستم تازه e-Power با دو خروجی قدرت موجود 136 اسب بخار و 153 اسب بخار حفظ خواهد نمود.

نیسان هنوز اطلاعاتی درباره قیمت قشقایی e-Power اعلام ننموده است، اما تایید نموده است که این پیشرانه در اواخر تابستان معرفی خواهد شد. کراس اوور کوچکتر نیسان جوک نیز در تابستان با موتور تازهی که حاصل همکاری نیسان با رنو است و از یک سیستم هیبریدی استفاده می نماید، معرفی می گردد.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2069

به "شاسی بلند تازه نیسان قشقایی e، Power هیبریدی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند تازه نیسان قشقایی e، Power هیبریدی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید