طراحی دکوراسیون داخلی هندسی یک کافه

به گزارش مجله جگوار، استودیوی دیزاین Biasol به تازگی پروژه طراحی دکوراسیون داخلی کافه ای به نام Little Hugh را در حومه شهر ملبورن در استرالیا به اتمام رسانده است.

در طی پروسه طراحی فضا، طراحان با استفاده از محاسبات هندسی سعی در پرورش ایده طراحی داخلی و برندینگ برای این کافه داشتند که در نهایت منجر به ایجاد یک الگوی هندسی شد که دیوارها و سقف را با آن پوشش دادند.

طراحی دکوراسیون داخلی هندسی یک کافه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در طی پروسه طراحی فضا, طراحان با استفاده از محاسبات هندسی, سعی در پرورش ایده طراحی داخلی و برندینگ برای این کافه بودند که درنهایت منجر به ایجاد یک الگوی هندسی شد که دیواره ها و سقف با آن پوشیده شد.

پنل هایی که دیواره ها و سقف با آن پوشیده شده از نوعی چوب مخصوص بوده و به دو رنگ آبی تیره و شیری رنگ هستند که در کنار هم الگویی هندسی ایجاد نموده اند. هم چنین علاوه بر سکوهایی که در کناره های دیوار برای نشستن طراحی شده است، میزها و سه پایه هایی هماهنگ با پنل ها در فضا قرار داده شده است.

بر روی تمامی میزها، برای تأمین روشنایی مورد احتیاج، دو چراغ معلق از طرح های کمپانی Plumen نصب شده است.

در سمت دیگر کافه، کانتر کشیده و L شکلی ساخته شده و در پشت این قسمت نورهای مخفی و گیاهان تزئینی قرار گرفته است. برای پوشش کف نیز از رزین بتون که متریالی سخت و مقاوم است استفاده شد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 706

به "طراحی دکوراسیون داخلی هندسی یک کافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی هندسی یک کافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید