مدل مقرون به صرفه تر اپل ویژن با قیمت حدوداً 2000 دلاری راهی بازار می گردد

به گزارش مجله جگوار، بر اساس گزارش ها، نسل بعدی اپل ویژن پرو در نیمه دوم سال 2025 روانه بازار خواهد شد. این هدست نو به تراشه M5 و هوش مصنوعی مولد مجهز خواهد بود که ظاهرا تجربه کاربری را بهبود می بخشد. اما همچون مدل 3,499 دلاری، به احتمال زیاد قیمت بالای آن مانع از خرید آن به وسیله بسیاری از مشتریان خواهد شد. با این حال، اپل از این موضوع مطلع است و پیش بینی می گردد که سال آینده با معرفی یک مدل ارزان قیمت، این مشکل را حل نماید. در گزارش نوی، قیمت این هدست واقعیت ترکیبی ارزان آنالیز شده و بعلاوه به این موضوع پرداخته شده که اپل چگونه می تواند برای کاهش هزینه های قطعات، تغییراتی ایجاد کند.

مدل مقرون به صرفه تر اپل ویژن با قیمت حدوداً 2000 دلاری راهی بازار می گردد

در یک گزارش نو آمده که اپل ویژن پرو ارزان قیمت احتمالا فاقد قابلیت EyeSight خواهد بود. از سوی دیگر ارتقای A18 Pro می تواند عملکرد مناسبی را ارائه دهد، چرا که عملکرد چند هسته ای آن با M1 برابری می نماید. با توجه به اینکه اپل ویژن پرو نسل فعلی از دو پنل 4K micro-OLED بهره می برد، یکی از اولین جاهایی که می توان هزینه های فراوری را کاهش داد، نمایشگر است. پیش از این گزارش شده بود که اپل نمونه های نمایشگر با تراکم پیکسلی 1,500PPI از Japan Display دریافت نموده است که این مقدار کمتر از نیمی از تراکم پیکسلی 3,386PPI اپل ویژن پرو است. در حالی که مشخصات نمایشگر هدست ارزان قیمت در خبرنامه Power On مارک گورمن ذکر نشده بود، این خبرنگار بلومبرگ بیان نمود که مدل ارزان می تواند با قیمت 2,000 دلار به فروش برسد.

همانطور که احتمالا حدس زده اید، بعضی از ویژگی ها از این محصول حذف خواهند شد، از جمله EyeSight و استفاده از پلاستیک به جای شیشه و آلومینیوم برای بدنه. ما درباره احتمال استفاده از A18 Pro در اپل ویژن پرو ارزان تر صحبت کردیم، چرا که عملکرد چند هسته ای این تراشه با M1 قابل مقایسه است. با توجه به اینکه M2 تفاوت سرعت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، A18 Pro می تواند گزینه مناسبی باشد. ضمناً گورمن با پیش بینی مینگ-چی کو، مبنی بر عرضه نسل دوم اپل ویژن پرو در سال 2025، موافق نیست.

در عوض، او معتقد است که این محصول در سال 2026 و با یک SoC سریع تر عرضه خواهد شد، هرچند مشخصات سخت افزاری آن در آخرین خبرنامه ذکر نشده است. امیدواریم با آغاز سال نو میلادی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2382

به "مدل مقرون به صرفه تر اپل ویژن با قیمت حدوداً 2000 دلاری راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مقرون به صرفه تر اپل ویژن با قیمت حدوداً 2000 دلاری راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید