مدل لامپ و چراغ دیواری و سقفی جدید ، اتاق خواب و پذیرایی

به گزارش مجله جگوار، لامپ و چراغ دیواری و سقفی از مهم ترین عناصری هستند که خانه شما را به مکانی گرم و آرامش بخش تبدیل می نمایند. داشتن روشنایی مناسب در خانه، شما را قادر می سازد تا کارهای خود را راحت تر انجام بدهید و همچنین احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشید و از بودن در خانه خود نهایت لذت را ببرید. هر اتاقی در خانه به دلیل داشتن ویژگی های متفاوت نسبت به اتاق های دیگر، احتیاج به سیستم و استایل روشنایی مناسب خود را دارد. در این مطلب به طور خلاصه نکاتی در برابر نقشه ریزی مناسب سیستم روشنایی اتاق های خانه با توجه به ویژگی های مخصوص هر اتاق را بیان خواهیم کرد تا اگر شما هم در زمینه انتخاب لامپ و چراغ مناسب اتاق و خانه خود دچار تردید هستید با مشاهده این مطلب بهمراه نمونه عکس های آورده شده توانسته باشید مدل مورد نظر خود را به آسانی پیا نموده باشید.

مدل لامپ و چراغ دیواری و سقفی جدید ، اتاق خواب و پذیرایی

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

از سیستم روشنایی برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب باید طوری بهره ببرید تا بهترین ویژگی ها در این مکان از خانه را به نمایش بگذارید و بگونه ای بروی آنها تاکید ویژه ای داشته باشید. ویژگی هایی از قبیل بافت دیوار و سقف، نقوش، کارهای هنری، دکوری ها و تزیینات زیبای موجود در این مکان مانند تابلوی نقاشی یا مجسمه ها می توانند با نورپردازی مناسب و زیبا، بسیار زیباتر از آنچه هستند به نمایش گذاشته شوند. برای اتاق خواب، پذیرایی و محیط های عمومی خانه استفاده از چراغ های تورفته در سقف یا نزدیک به سقف یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود چرا که منبع نور پنهان بوده و محیط وسیع تری از اتاق یا پذیرایی روشن می گردد. اینگونه چراغ ها ولامپ ها نه تنها جنبه دکوراتیو خواهند داشت بلکه برای مطالعه در اتاق و مهمانی ها در پذیرایی خانه روشنایی بسیار مناسبی فراوری خواهند کرد. برای روشن کردن دیوارهای اتاق هم می توانید از چراغ های شاخه ای یا بدون شاخه بهره ببرید، چراغ های دیواری شاخه دار معمولا از نوع سنتی هستند و هواداران بسیاری هم در بین افراد مختلف پیدا نموده اند در حالی که نمونه های بدون شاخه و تماما چسبیده به دیوار مدل های مدرن تر و جدیدتری بشمار می فرایند. اما بطور کلی بهتر است مدل چراغ دیواری خود را از بین مدل های سنتی اانتخاب کنید تا جلوه باشکوهی به دیوار منزل و اتاق خوابتان داده باشید. در ادامه نمونه هایی زیبا از لامپ و چراغ های سقفی و دیواری را مشاهده خواهید کرد.

لامپ و چراغ دیواری

منبع: اتاق
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 988

به "مدل لامپ و چراغ دیواری و سقفی جدید ، اتاق خواب و پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل لامپ و چراغ دیواری و سقفی جدید ، اتاق خواب و پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید