مدل های طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ تیره همراه با عکس

به گزارش مجله جگوار، یک دکوراسیون داخلی با رنگ تیره در طبقه طراحی های لوکس قرار می گیرد زیرا یکی از خصوصیات اصلی دکوراسیون های لوکس استفاده از رنگ های تیره و قوی در قسمت های مختلف خانه است. زمانی که دیوارهای خانه تیره هستند می توانید از لوازم و مبلمان به رنگ سفید برای روشن کردن منزلتان بهره ببرید تا علاوه بر ایجاد تضادی زیبا، به رمانتیک کردن فضا هم یاری زیادی نموده باشید. ترکیب رنگ سفید در کنار رنگ های تیره همواره یکی از بهترین ترکیب ها را در دکوراسیون داخلی بهمراه خواهد داشت. زمانی که دیوارهای خانه را رنگ می کنید بهتر است در صورت داشتن گچبری هایی در قسمت انتهایی دیوار (محل برخورد دیوار با سقف)، آنها را نیز به رنگ های تیره درآورید این کار باعث بوجود آمدن حسی عرفانی در دکوراسیون منزل می گردد.

مدل های طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ تیره همراه با عکس

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اما برای جلوگیری از تاریک و البته دلگیر شدن بیش از حد خانه بهتر است تمام دیوارهای اتاق را به رنگ تیره درنیاورید؛ البته اگر منبع نور قوی ای در خانه دارید برای مثال پنجره هایی زیادی در خانه وجود دارند که اجاز عبور و پخش شدن نور طبیعی در داخل خانه را می دهند، می توانید از رنگ های تیره در تمامی دیوارهای اتاق بهره ببرید. در صورتی که فضای کوچکی در اختیار دارید و از طرفی نور طبیعی راهی برای نفوذ به داخل خانه ندارد توصیه می گردد برخی از دیوارها را به رنگ تیره و دیوار دیگر (مثلا دیوار کوچکتر یا دیوار بزرگتر) را به رنگ روشن درآورید. برای مثال رنگ آبی تیره یا آبی نفتی در کنار دیواری به رنگ سفید تضاد بسیار جالبی در دکوراسیون ایجاد می نماید.

البته ایده جالبی دیگری هم در ترکیب رنگ های تیره در منزل وجود دارد و آن استفاده از رنگ های تیره تر در کنار رنگ های تیره با شدت کمتر است، رنگ های تیره تر مانند مشکی در کنار رنگی تیره با شدت کمتر مانند خاکستری-آبی پر رنگ، بعد جدیدی به دکوراسیون خانه اضافه می نماید. البته نباید این کار را به مقدار زیاد در دکوراسیون انجام بدهید. صرفا رنگ زدن عناصر کوچک در دکوراسیون خانه کفایت می نماید برای مثال می توانید دیواری که به رنگ خاکستری تیره درآمده چهارچوب درب اتاق را به رنگ سیاه درآورید دقیقا همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید.

دکوراسیون داخلی با رنگ تیره

منبع: اتاق
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1272

به "مدل های طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ تیره همراه با عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ تیره همراه با عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید