نشست رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، آنالیز راهکارهای همکاری مشترک در حوزه های قهرمانی و همگانی

به گزارش مجله جگوار، نشست ریاست فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

نشست رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، آنالیز راهکارهای همکاری مشترک در حوزه های قهرمانی و همگانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، نشست عباس نظریان، ریاست فدراسیون اسکی با امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و در خصوص راهکاری همکاری های مشترک بحث و گفتگو شد.

در این نشست نظریان با تأکید بر تمایل فدراسیون اسکی نسبت به گسترش همکاری ها با سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارگان های فعال در حوزه ورزش اسکی است. کوشش خواهیم کرد در دوره پیش رو دامنه همکاری ها با سازمان تربیت بدنی ارتش افزایش یابد و طرح هایی نیز در این زمینه در دست اقدام است.

رئیس فدراسیون اسکی گفت: از همکاری ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران برای در اختیار قرار دادن پیست اسکی شهید قوطاسلو تشکر می کنم. در حال حاضر مسابقات اسکی صحرانوردی و تمرینات تیم های ملی اسکی صحرانوردی به خوبی در این پیست برگزار می گردد و از این همراهی و همکاری کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای گسترش همکاری ها با سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: یکی از برنامه های دیگری که می توان با همکاری مشترک فدراسیون اسکی و ارتش پیش برد فعالیت های همگانی در حوزه وررش اسکی است. در این زمینه فدراسیون آمادگی کامل برای گسترش همکاری ها را دارد.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین به ظرفیت طرفین برای فعال کردن رشته اسکی بیاتلون اشاره نمود و گفت: می توان از ظرفیت اسکی بازان رشته صحرانوردی و امکانات سازمان تربیت بدنی ارتش برای رشته بیاتلون استفاده کرد و برای برگزاری مسابقات و اردوها آماده سازی وارد فعالیت های مشترک شد.

در انتها این ملاقات مقرر شد جلسات مستمری میان نمایندگان فدراسیون اسکی و سازمان تربیت بدنی ارتش برای پیش برد همکاری های مشترک برگزار گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1535

به "نشست رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، آنالیز راهکارهای همکاری مشترک در حوزه های قهرمانی و همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، آنالیز راهکارهای همکاری مشترک در حوزه های قهرمانی و همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید