هتل بیلیار پالاس کازان روسیه؛ اقامتگاهی که شما را شگفت زده می نماید، عکس

به گزارش مجله جگوار، هتل بیلیار پالاس کازان هتل 4 ستاره در مرکز شهر و در منطقه بسیار مناسبی قرار گرفته است. هتل بیلیار پالاس، با امکانات فوق العاده خوب و عالی خود، تک تک مهمانانش را شگفت زده می نماید. اتاق های تر و تمیز هتل Bilyar Palace Kazan که مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند، با دکوراسیون کلاسیک خود به مرواریدی در دل صدف می مانند.

هتل بیلیار پالاس کازان روسیه؛ اقامتگاهی که شما را شگفت زده می نماید، عکس

هتل بیلیار پالاس رستوران بسیار زیبایی هم دارد. رستورانی که مهارت سر آشپز آن در پخت انواع غذاهای تاتار، روسی و اروپایی زبانزد خاص و عام است. البته از کافی شاپ این هتل هم که علاوه بر نوشیدنی های لذیذ، فرصت تماشای چشم اندازهای باورنکردنی را در اختیار مهمانان قرار می دهد، نباید صرف نظر کنیم.

ورزش در باشگاه مدرن هتل بیلیار پالاس و استراحت در سونای آرامش بخش این هتل Bilyar Palace Kazan پیشنهادی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن عبور کرد. البته اگر مهمان هتل بیلیار پالاس بشوید، فرصت برطرف خستگی در جکوزی این اقامتگاه را هم به دست خواهید آورد.

از دیگر مزیت های هتل بیلیار پالاس می توان به خدمات رایگان آن اشاره نمود. برای مثال ورود حیوان خانگی، استفاده از پارکینگ و برخورداری از سرویس هایی مثل نظافت روزانه و صندوق امانات در این هتل کاملا رایگان هستند.

هتل Bilyar Palace Kazan با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه مناسبی برای سفرهای کاری شما در شهر کازان است.

از جمله مزیت های برتر هتل سوئیت های ماه عسل برای زوج ها، آرایشگاه مردانه و زنانه،امکاناتی برای افراد مسن و ناتوان حرکتی است. فاصله این هتل تا ایستگاه اتوبوس 300 متر، تا مرکز کازان 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کازان 25 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1792

به "هتل بیلیار پالاس کازان روسیه؛ اقامتگاهی که شما را شگفت زده می نماید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بیلیار پالاس کازان روسیه؛ اقامتگاهی که شما را شگفت زده می نماید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید