هلاکت قصاب داعش به دست حشدالشعبی

به گزارش مجله جگوار، نیروهای حشد شعبی عراق طی عملیاتی در استان دیالی پیروز شدند یکی از سرکردگانِ تکفیری ها ملقب به قصاب داعش را به هلاکت برسانند.

هلاکت قصاب داعش به دست حشدالشعبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات های ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای حشد شعبی به تازگی عملیات جدیدی را علیه تکفیریها در دیالی ترتیب داده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی عراق مواضع بقایای تروریست های تکفیری داعش در اطراف منطقه المقدادیه واقع در دیالی را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات، شماری از عناصر تکفیری داعش بازداشت شدند.

در همین ارتباط، صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی در حشد شعبی گفت: نیروهای حشد شعبی در عملیات خود در اطراف المقدادیه توانستند اسامه الناحر از سرکردگان تکفیریها را که ملقب به قصاب داعش بود، به هلاکت برسانند.

سلسله عملیات های حشد شعبی علیه تروریست های تکفیری در عراق در حالی ادامه دارد که بعضی طرف های داخلی و خارجی همچنان در راستای تخریب این گروه مقاومتی کوشش می نمایند.

در همین ارتباط، پیشتر احمد عبدالساده تحلیلگر عراقی گفته بود: بعضی در پی آن هستند تا نیروهای حشد شعبی را تضعیف نمایند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیروهای حشد شعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

عبدالساده در ادامه گفت: طی روزها و هفته های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشد شعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عراق بعلاوه اسم کرد: تمام کسانی که با حشد شعبی مبارزه می نمایند و برای تضعیف آن کوشش می نمایند، حامی داعش هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1747

به "هلاکت قصاب داعش به دست حشدالشعبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت قصاب داعش به دست حشدالشعبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید