ابزاری آسان و مدرن برای ساخت و طراحی وب سایت

به گزارش مجله جگوار، امروزه هر کسب و کار و یا حتی افرادی که به دنبال پرسونال برندینگ هستند، احتیاج به داشتن یک وبسایت حرفه ای دارند.

ابزاری آسان و مدرن برای ساخت و طراحی وب سایت

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام برساوب، داشتن وب سایت حرفه ای علی رغم اعتبار و وجهه خوبی که برای صاحب آن به ارمغان می آورد، در ذهن عموم افراد به شکل انجام یک کار سخت و پیچیده و وقت گیر تبدیل شده است. اما سایت ساز برساوب با استفاده از تکنولوژی های وب امکانات و ابزاری را برای تمامی افراد با هر سطح دانشی از کدنویسی فراهم کرده تا در کمترین زمان بتوانند وبسایت مطلوب خود را بسازند.

یکی از این مهم ترین ابزارهای مدرن، صفحه ساز است. ابزاری که به شما این امکان را می دهد صفحه وبسایت خود را مانند یک بوم نقاشی، طراحی و ویرایش کنید. این ابزار تحولی در دنیای وب ایجاد کرده تا جایی که در کشورهای پیشرفته سپردن کار طراحی یک سایت ساده به یک تیم طراحی منسوخ شده است.

امکانات صفحه ساز سایت ساز برساوب

پس از انتخاب قالب سایت و در واقع شکل و شمایل کلی سایت می توانید تمام اجزای آن را ویرایش، اضافه و یا حذف کنید.

در صفحه ساز برساوب، بخش های از پیش طراحی شده وجود دارند، که کار شما را بیش از پیش آسان می نمایند.

با انتخاب هر کدام از بخش ها و کشیدن آن به داخل صفحه، می توانید آن را در صفحه خود ایجاد کنید و متن، عکس و محتوای آن را به دلخواه تغییر دهید.

می توانید با انتخاب دکمه های بالا نحوه نمایش آن را در دسکتاپ، تبلت و موبایل نیز مشاهده کنید.

شما می توانید تمامی بخش ها و المان ها را ویرایش کنید. همچنین از یک دایرکتوری با بی نهایت عکس استفاده کنید و جذابیت صفحه خود را به نمایش بگذارید.

استفاده از این صفحه ساز برخلاف نمونه های مشابه بسیار پرسرعت است و بگونه ای طراحی شده که هر فردی از کار با آن لذت ببرد. شما همچنین می توانید در صفحه خود فرم بسازید و یا مطالب وبلاگ را فراخوانی کنید.

این صفحه ساز با تمامی قالب ها سازگار بوده و تنظیمات کلی سایت در همه قالب ها به یک صورت انجام می گردد.

توجه داشته باشید که صفحه ساز برساوب به هیچ عنوان از نمونه دیگری کپی برداری نشده و تمامی آن توسط برنامه نویسان برساوب از پایه بصورت اختصاصی نوشته شده است.

به گفته کاربران برساوب این صفحه ساز یکی از جذابترین تجربه ها برای آنها در کار با ابزار طراحی سایت بوده چرا که دقیقا می توانستند آنچه را که خود طراحی کرده اند را در صفحات وبسایت خود مشاهده نمایند.

رعایت اصول سئو در برساوب

از نظر فنی به صفحه سازها ایراداتی وارد می گردد که می تواند بعضی از آن ها درست باشد و بعضی خیر اما این ایرادات بر چه اساسی بیان می شوند؟ بعضی معتقدند که صفحه سازها از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل بهینه نیستند؛ موتورهای جستجو با خزنده های خود کدهای سایت را آنالیز می نمایند (وب سایت با هر زبان و یا ابزاری که برنامه نویسی و ساخته­ گردد در نهایت فقط کد HTML آن توسط مرورگر قابل شناسایی است) حالا این کدها باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

· از استایل و جاوا اسکریپت های Inline استفاده نکند

· فشرده شده باشد

· متاتگ های درست در آن تعبیه شده باشد

· تصاویر را با استایل کوچک یا بزرگ نکند

در صفحه ساز برساوب استایل ها به صورت Inline ذخیره نمی شوند و کدهای استفاده شده CSS و جاوا اسکریپت بصورت اتوماتیک در صورت احتیاج فشرده می شوند تا بار لود وبسایت را کم کرده و سرعت آن را بهبود بخشند. همچنین متاتگ های مورد احتیاج برای سئو در صفحات وب سایت قرار میگیرد. شما همچنین تنظیمات ویژه ای را برای مدیریت سایت در موبایل (نسخه ریسپانسیو) خواهید داشت، پس خیالتان از بهینه بودن آسوده باشد، چرا که شما تمام استانداردهای لازم برای داشتن یک وب سایت بهینه را با سایت ساز برساوب و به یاری صفحه ساز پیشرفته آن خواهید داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 622

به "ابزاری آسان و مدرن برای ساخت و طراحی وب سایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزاری آسان و مدرن برای ساخت و طراحی وب سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید