ادامه جنجال ها بر سر ارتباط روسیه با طالبان

به گزارش مجله جگوار، ایسنا نوشت: رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا تاکید نمود، از صحت ارزیابی اطلاعاتی درخصوص اینکه روسیه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان برای کشتن نظامیان کشورش جایزه پیشنهاد داده، مطمئن نیست.

ادامه جنجال ها بر سر ارتباط روسیه با طالبان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده واحد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس و ای بی سی نیوز عنوان نمود، اگرچه این گزارشها نگران کننده هستند اما او رابطه سببی میان این اطلاعات در مورد جوایز روسیه و مرگ سربازان آمریکایی در افغانستان نیافته است. او تاکید نمود این مورد اطلاعاتی به او ثابت نشده است.

مک کنزی عنوان نمود: این پرونده اطلاعاتی به من ثابت نشده است. این به حد کافی اثبات نشد که من آن را به یک دیوان حقوقی ببرم و می دانید این مساله اغلب در نبرد اطلاعاتی درست است. شما شاخص های زیادی می بینید که بسیاری از آنها ناراحت کننده هستند و در مورد بسیاری از آنها شما وارد عمل می شوید اما در این پرونده به اندازه کافی وجود ندارند.

این در حالی است که نیویورک تایمز در 26 ژوئن مقاله ای را به نقل از مقام های اطلاعاتی ناشناس آمریکایی منتشر نموده که گفته اند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند ماه قبل یک گزارش را از جانب مقام های دولتش در مورد ارزیابی اطلاعاتی مربوط به جوایز پیشنهادی روسیه به شبه نظامیان طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان دریافت نموده است.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1144

به "ادامه جنجال ها بر سر ارتباط روسیه با طالبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنجال ها بر سر ارتباط روسیه با طالبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید