آسترا-زنکا آزمایش نهایی واکسن کرونا را در آمریکا آغاز می نماید ، آمادگی برای کسب مجوز استفاده اضطراری واکسن

به گزارش مجله جگوار، شرکت بریتانیایی آسترا-زنکا بیان کرد جلب داوطلبان را در آمریکا برای انجام آنالیز مرحله نهایی واکسن کرونایش با نام AZD1222 را شروع نموده است.

آسترا-زنکا آزمایش نهایی واکسن کرونا را در آمریکا آغاز می نماید ، آمادگی برای کسب مجوز استفاده اضطراری واکسن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز در این کارآزمایی بالینی مرحله سوم که 30000 نفر را در برخواهد گرفت، یک گروه از شرکت کنندگان در این کارآزمایی دو دوز این واکسن تجربی را به فاصله چهار هفته و گروه دیگر دارونما (واکسن بی تاثیر) را دریافت خواهند کرد.

این کارآزمایی با حمایت دولت آمریکا بر اساس برنامه عملیات با سرعت بالا انجام می گردد که هدف آن تسریع فراوری، ساخت و توزیغ واکسن ها و درمان ها برای کووید-19 است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته است ممکن است قبل از انتخابات رئیس جمهوری این کشور در 3 نوامبر (13 آبان) یک واکسن برای کروناویروس جدید در اختیار قرار گیرد، اما اغلب کارشناسان می گویند بعید است تا این تاریخ آزمایش های واکسن ها تکمیل گردد.

شرکت آسترا-زنکا (در همکاری با پژوهشگران دانشگاه آکسفورد) د و شرکت آمریکایی فایزر (در همکاری با شرکت آلمانی بیوان تک) اعلام نموده اند می تواند تا ماه اکتبر (اوائل مهر) داده های لازم برای کسب مجوز استفاده اضطراری برای واکسن هایشان را در اختیار بگذارند.

کارآزمایی بالینی مرحله نهایی واکسن AZD1222 (یا همان واکسن کرونای ChAdOx1 nCoV-19 ساخت دانشگاه آکسفورد بریتانیا) از قبل در برزیل، بریتانیا و آفریقای جنوبی آغاز شده و قرار است در ژاپن و روسیه هم آغاز گردد.

این کارآزمایی ها به همراه کارآزمایی مرحله سوم یا نهایی آمریکا در مجموع 50000 نفر در سطح دنیا را پوشش می دهند.

کارآزمایی بالینی در آمریکا این موضوع را ارزیابی خواهد نمود که آیا واکسن می تواند از عفونت کووید-19 جلوگیری کند یا مانع شدید شدن بیماری گردد یا نه.

این کارآزمایی همچنین به این موضوع خواهد پرداخت که آیا واکسن می تواند میزان مراجعه افراد را به بخش اورژانس به علت کووید-19 کاهش دهد یا نه.

  • هفت واکسن امیدبخش برای کرونا| احتمال دسترسی به واکسن در پاییز

  • آشنایی با روینمودهای متفاوت برای ساختن واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1222

به "آسترا-زنکا آزمایش نهایی واکسن کرونا را در آمریکا آغاز می نماید ، آمادگی برای کسب مجوز استفاده اضطراری واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسترا-زنکا آزمایش نهایی واکسن کرونا را در آمریکا آغاز می نماید ، آمادگی برای کسب مجوز استفاده اضطراری واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید