محدودیت های سفری آمریکا برای هند

به گزارش مجله جگوار، رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت های سفری جدیدی برای هند وضع نموده است.

محدودیت های سفری آمریکا برای هند

ایسنا: رویترز، روز آدینه جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا از اجرای محدودیت سفری جدیدی اطلاع داد که ورود اغلب مسافران غیرآمریکایی از هند به این کشور را ممنوع می نماید.

این محدودیت مسافرتی جدید که از چهارم می اجرا خواهد شد به پیشنهاد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در آمریکا و به گفته کاخ سفید در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند اعلام شده است.

در ماه ژانویه نیز بایدن محدودیت سفری مشابهی برای اغلب مسافرانی که شهروند آمریکا نیستند و اخیرا در آفریقای جنوبی حضور داشته اند اعمال نموده بود. پیش تر آمریکا همچنین ممنوعیت ورود تقریبا تمام مسافران غیرآمریکایی را که در برزیل، بریتانیا، ایرلند و 26 کشور اروپایی دیگر و چین و ایران حضور داشته اند دوباره ممنوع نمود.

بر اساس این محدودیت ها اغلب مسافران غیرآمریکایی که طی 14 روز پیش از سفر به آمریکا در یکی از کشورهای معین شده حضور داشته اند نمی توانند وارد آمریکا شوند. ساکنان دائمی ایالات متحده و اعضای خانواده آن ها و بعضی از مسافران که ساکن آمریکا نیستند همچون دانشجویان شامل این ممنوعیت سفری نمی شوند.

هند برای 9 روز متوالی است که روزانه بیش از 300هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش می نماید. مجموع آمار مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس در هند از 200هزار مورد فراتر رفته و مجموع آمار ابتلا به نزدیک 19 میلیون نفر رسیده است.

کشورهای دیگر همچون بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سنگاپور محدودیت های سفری مشابهی برای هند وضع نموده اند و کانادا، هنگ کنگ و نیوزیلند نیز تمام سفرهای تجاری با هند را به حالت تعلیق درآورده اند.

روز چهارشنبه، کاخ سفید از ارسال یاری هایی به ارزش بیش از 100 میلیون دلار به هند برای یاری به مقابله با افزایش شیوع ویروس کرونا اطلاع داد. این یاری ها کپسول های اکسیژن، ماسک و تست های فوری تشخیص بیماری را شامل می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1665

به "محدودیت های سفری آمریکا برای هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های سفری آمریکا برای هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید